Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی رکنا، چندی قبل تیمی از ماموران گشت پلیس آگاهی تهران در اتوبان بابایی در حال گشت زنی بودند که به خودروی پژو 206 صندوقدار فیلی رنگ مشکوک شدند و دستور ایست برای راننده را صادر کردند.

تعقیب و گریز در  اتوبان بابایی

راننده پژو 206 وقتی ماموران را در تعقیب خود دید بدون توجه به دستور ایست پلیس پا روی پدال گاز فشار داد و سعی داشت با سرعت زیاد از سایه پلیس دور شود اما ماموران سایه به سایه خودرو را تعقیب کردند تا اینکه راننده پژو 206 در کنار اتوبان سرعتش را کم کرد و ماموران در جلوی خودرو توقف کردند اما راننده فراری مسیرش را در اتوبان تغییر داد و در خلاف جهت شروع به حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرار در خلاف جهت اتوبان بابایی

متهم با حرکات مارپیچ و سرعت بالا در خلاف جهت اتوبان بابایی پا به فرار گذاشت و با چند خودرو نیز تصادف شدید کرد تا اینکه وارد یک مسیر خاکی شد و با توقف در کنار جاده با پای پیاده پا به فرار گذاشت.

یکی از ماموران پس از شلیک تیرهوایی با پای پیاده به تعقیب متهم رفته و موفق به دستگیری وی شد.

بنا بر این گزارش، با توجه به اینکه خودروی پژو 206 سرقتی گزارش شده است متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا پلیس فرار تصادف اخبار حوادث فرار عکس فیلم دزد فراری اتوبان بابایی اخبار تهران حوادث تهران ایران فیلم عکس مرد دختر کودک تجاوز شیطان صفت اتوبان بابایی خلاف جهت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حین گشت زنی در اتوبان حکیم تهران به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران موتور سوار را زیر نظر گرفته و پس از استعلام مشخص شد موتورسیکلت دارای سابقه سرقت بوده و عوامل انتظامی سریعاً وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راکب موتورسیکلت که خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی می‌کرد، در بررسی‌های به عمل آمده از کوله پشتی وی یک قبضه سلاح کلت به همراه ۲ خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بی‌سیم کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم به همراه موتور سیکلت و اسلحه به کلانتری منتقل شده و تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

سرهنگ مافی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتماً درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم مأموریت ایشان را داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، سریعاً آن را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند

کد خبر 6089968

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • (ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • ببینید | تصاویری از عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقیان چوب در تبریز
  • لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟