Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:19:44 GMT

ورودی تفرجگاه‌های روستایی اسفراین بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۶۵۵

ورودی تفرجگاه‌های روستایی اسفراین بسته شد

طاهر رستمی، سه‌شنبه‌شب در نشست ستاد مقابله با کرونای این شهرستان، برپایی تجمعات را مهم ترین عامل شیوع ویروس کرونا ذکر و بیان کرد: برای قطع زنجیره همه‌گیری این ویروس،  نیازمند همکاری و همراهی مردم و نیز رسانه ها برای ایجاد حساسیت بیشتر در این حوزه هستیم.
وی با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه با ستاد مقابله با بیماری کرونا گفت: خبرنگاران با حضور فعالانه خود، حتی جلوتر از مسوولان در عرصه اطلاع رسانی برای مهار کرونا، نشان دادند که همواره در کنار مردم و مسوولان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستمی افزود: مدیران دستگاههای اجرایی، اصناف و اتحادیه ها مسوول بازدید مستمر و نظارت بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی مصوب شده، در حوزه زیر مدیریت خود هستند و در صورت بروز هرگونه تخلف در این حوزه، مدیر دستگاه و یا اتحادیه باید پاسخگو باشد.

وی بر لزوم استفاده از ماسک توسط همه‌ کارکنان دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاههای اجرایی در دادن مرخصی به کارکنان مشکوک به کرونا، به اجتهاد شخصی خود عمل نکرده و براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا اقدام کرده و تنها در صورت تایید پزشک، افراد را به مرخصی بفرستند.
فرماندار اسفراین از تشدید نظارت ها و ممنوعیت حضور در تفرجگاه های شهرستان خبر داد و گفت: بخشداران با کمک دهیاران و شوراهای روستایی نسبت به ایجاد مانع در ورودی تفرجگاههای روستایی اقدام کرده و از اجتماع مردم در این مکانها جلوگیری کنند.

رستمی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در این شهرستان خراسان شمالی گفت: اگر چه کاهش ۱۵ درصدی مبتلایان را نسبت به روزهای گذشته شاهد بوده ایم، اما این وضعیت پایدار نیست و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، امکان افزایش مبتلایان در روزهای آینده وجود دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد از ۲ هفته پیش گرفتار وضعیت قرمز کرونایی شده است.

به جز شهرستان مرزی رازو جرگلان در شمال خراسان شمالی، که وضعیت زرد کرونایی دارد، مابقی ۷ شهرستان این استان از نظر همه گیری ویروس کرونا در وضعیت قرمز هستند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز سه شنبه، ۱۴ مرداماه، ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر بر اثر این بیماری جان باخته اند.

برچسب‌ها اسفراین ویروس کرونا خراسان شمالی فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین ویروس کرونا خراسان شمالی فاصله گذاری اجتماعی اسفراین ویروس کرونا خراسان شمالی فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسائی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران بااستفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی یک سارق سابقه‌دار در سطح شهرستان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت مشاعات ساختمانی با همدستی یک نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: ماموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل یک نفر سارق همدست را نیز دستگیر و به کلانتری دلالت نمودند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقبت های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کد خبر 6092549

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند