Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری دو سارق منازل نیمه ساز و کشف ۱۷ فقره سرقت از این سارقان خبر داد.

سرهنگ «علی اصغر محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل نیمه ساز در شهرستان آران و بیدگل، موضوع از طریق پلیس آگاهی پیگیری شد که با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ سارق سابقه دار در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: سارقین دستگیر شده به ۱۷ فقره سرقت منازل نیمه ساز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و روانه زندان شدند.

 

محمدی تاکید کرد: شهروندان هنگام ساخت و ساز منازل ابزار و وسایل مربوطه را در محلی امن نگهداری کنند و هرگز وسایل خود را در ساختمان فاقد درب و حفاظ مناسب رها نکنند.

 

این مقام انتظامی افزود : همشهریان نکات ایمنی و امنیتی لازم را در راستای پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت رعایت کنند منازل ، خودرو ، دامداری و غیره خود را به وسایل و تجهیزات ایمن و هوشمند تجهیز کنند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و يا تردد افراد مشكوك و ناشناس مراتب را به سرعت با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی اصغر محمدی شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان منازل نیمه ساز آران و بیدگل فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین