Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی از کشف ۱۵۰ هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد لیبل و تاریخ مصرف گذشته در شرق پایتخت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی تاجیک اظهار داشت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با واحدهای عرضه کالاهای غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته، مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از وجود یک کارگاه دپو لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد لیبل بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در حوالی حکیمیه مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری مهر، وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مردی با جمع آوری لوازم بهداشتی و آرایشی تاریخ گذشته با بروز رسانی تاریخ، این کالاها را به بازار مصرف عرضه می‌کند، افزود: نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهم و دستگیری وی اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه ۱۵۰ هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته کشف که بنا به نظر کارشناسان ارزش تقریبی آن ۱۰ میلیارد ریال برآورد و مالک این کارگاه نیز دستگیر شد.رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با اشاره به اینکه این کارگاه با دستور قضائی پلمب و مالک آن برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • ۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی