Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از کشته شدن دبیرکل حزب الکتائب در انفجار بیروت خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، نزار نجاریان، دبیرکل حزب «الکتائب اللبنانیه» که در انفجار مهیب بیروت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد‎.

خبر دیگر اینکه دولت لبنان در پی انفجار بیروت و کشته شدن شماری از شهروندان، فردا را عزای عمومی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

R36355/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ جان بولتون: پیروزی مجدد ترامپ می‌تواند به خروج آمریکا از ناتو بیانجامد ۲ لحظه به لحظه با لبنان|تکذیب شایعه حمله اسرائیل به بیروت؛ نشست قریب‌الوقوع در کاخ بعبدا به ریاست عون ۳ چاووش‌اوغلو: ایزدی‌ها از قتل‌عام داعش نجات یافته اما به چنگ پ.ک.ک افتادند ۴ چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ ۵ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۶ واکسن کرونا در روسیه فعلاً برای کودکان تجویز نمی‌شود ۷ کاخ‌هایی که فرو می‌ریزد؛ آینده عربستان هرگز تا این اندازه پرابهام نبوده است ۸ ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد مهمترین اخبار بین الملل لحظه به لحظه با لبنان|تکذیب شایعه حمله اسرائیل به بیروت؛ نشست قریب‌الوقوع در کاخ بعبدا به ریاست عون گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل آلمان لانه امن تروریست‌ها/ وزارت خارجه برلین را پاسخگو کند مهمترین اخبار تسنیم بررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است لحظه به لحظه با لبنان|تکذیب شایعه حمله اسرائیل به بیروت؛ نشست قریب‌الوقوع در کاخ بعبدا به ریاست عون گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی تشکیل کارگروه مشترک سه قوه برای "جهش تولید" با مسوولیت جهانگیری سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است

دفتر هیأت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) اعلام کرده است که از ماه جنوری تا مارچ سال جاری میلادی دست‌کم ۳۶ تن در پی حملات داعش در افغانستان کشته و ۱۱۸ تن دیگر زخمی شده‌اند.

یوناما امروز با نشر گزارشی به دستور شورای امنیت سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در افغانستان گفت که در این حملات بیشتر شیعیان هدف قرار گرفته‌اند.

براساس این گزارش، از ۶ تا ۱۱ جنوری، سه انفجار بمب‌دستی در شهر کابل سبب کشته و زخمی شدن دست‌کم ۷۹ غیرنظامی شده است.

یوناما افزوده است که در ۶ جنوری پنج غیرنظامی در پی انفجار ماین جاسازی‌شده در یک بس مسافری در منطقه دشت‌برچی کابل کشته و ۲۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

همچنان در ۹ جنوری انفجار ماین جاسازی‌شده در یک موتر حامل کارمندان اداره زندان‌های طالبان در منطقه «الوخیل» کابل، سه کشته و ۱۳ زخمی برجا گذشته است.

گزارش تصریح کرده که به تاریخ ۱۱ جنوری نیز در پی وقوع انفجاری در یک مارکیت تجارتی واقع در دشت‌برچی کابل که هنوز نوعیت آن مشخص نشده است، سه تن کشته و ۲۱ تن دیگر زخمی شده‌اند.

مردان، زنان و کودکان شامل قربانیان این حملات هستند.

طبق یافته‌های یوناما، حمله انتحاری در مقابل نمایندگی کابل بانک در قندهار هم ۲۵ کشته و ۵۰ زخمی برجا گذاشته است؛ این حمله در ۲۱ مارچ رخ داده بود.

مسئولیت تمام این حملات را گروه داعش بر عهده گرفته است.

این در حالیست که پس از ماه مارچ نیز کابل و هرات گواه حملات داعش بوده است.

در تازه‌ترین مورد، شام‌گاه دوشنبه، ۱۰ ثور، افراد تفنگ‌دار مربوط به داعش بر مسجد شیعیان در ولسوالی گذره هرات حمله کرده‌اند که در پی آن، شش تن به‌شمول زنان و کودکان کشته‌ شده‌اند و یک تن دیگر زخمی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت