Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دومین نشست هم اندیشی مسئولان فرهنگی آذربایجان شرقی با رؤسای انجمن‌های فرهنگی و هنری عصر سه شنبه در محل خانه هنر تبریز برگزار شد.

علی‬ بدرشکوهی  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: استان آذربایجان شرقی، پیشینه بلندبالایی ‏در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و هنری داشته و ظرفیت و استعداد‌های خوبی در این خطه رشد یافته‌اند، اما هم اکنون امکانات ‏موجود در حوزه فرهنگی با این ظرفیت‌های عظیم سازگاری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: سرانه بخش فرهنگی در مقایسه با دیگر بخش‌های جامعه به هیچ وجه قابل مقایسه نیست که برای دستیابی به توسعه متوازن بین تمامی بخش‌ها باید توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ شود. ‏

او  با بیان اینکه نمی‌توان توسعه را تنها در مسائل فنی و کالبدی خلاصه کرد، گفت: توجه به بخش فنی و کالبدی یک ‏موضوع، بدون توجه به مسائل فرهنگی و روح آن موضوع، تأثیرگذاری خود را از دست می‌دهد. ‏

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی  با تاکید بر رعایت اخلاق و انصاف در تمامی قضاوت‌ها و مطالبات گفت: هنرمندان به عنوان الگو‌های جامعه مطرح بوده و باید در تمامی رفتار و حتی مطالبات خود، جنبه انصاف را رعایت کنند. ‏

عدم حل مشکلات تنها با اتکا به منابع دولتی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تنها با دولتی سازی و اتکا به منابع دولتی نمی‌توان ‏پاسخگوی مشکلات بود، گفت: باید فضا را برای ورود بخش خصوصی آماده کنیم. ‏

بدرشکوهی همچنین بر لزوم بهره مندی از فضای خالی موجود در سطح استان برای فعالیت اهالی فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت: از ‏اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می‌خواهیم در خصوص فضا‌هایی که در ادارات و نهاد‌های مختلف وجود داشته و می‌تواند برای فعالیت اهالی فرهنگ و هنر مفید باشد، اطلاعاتی جامعی کسب کنند. به عنوان مثال برخی ادارات دارای سالن‌های ‏آمفی تئاتر هستند که در ساعات غیر اداری می‌تواند پاسخگوی نیاز هنرمندان و بسیاری از انجمن‌های هنری باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ وهنر آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز آذربایجان شرقی به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و سه روستای کلیبر شامل گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر