Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:17:05 GMT

اعلام آمادگی یمن برای کمک به لبنان در پی انفجار امروز

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۸۸۱

اعلام آمادگی یمن برای کمک به لبنان در پی انفجار امروز

دولت صنعاء در یمن ضمن ابراز تسلیت وقوع حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت، آمادگی کشورش را برای کمک به لبنان در این شرایط اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای عالی سیاسی یمن ضمن ابراز همدردی با مردم و دولت لبنان در پی حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که ده‌ها کشته و صدها مجروح برجای گذاشت، گفت: یمن در این موقعیت سخت در کنار دولت و ملت لبنان قرار داشته و آمادگی خود را برای هرگونه کمک اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شبکه المسیره، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن با صدور بیانیه‌ای با بازماندگان قربانیان این حادثه تاسف بار ابراز همدردی و برای تمامی مجروحان آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

در این بیانیه آمده است: یمن حاضر است در حد توان به برادر خود در کشور لبنان کمک کند.

عصر امروز بر اثر وقوع انفجاری مهیب در بندر بیروت تاکنون بیش از 70 نفر کشته و صدها نفر دیگر زخمی شدند.

گفته شده که انفجار ناشی از آتش‌سوزی در انبار نگهداری مواد منفجره‌ای صورت گرفته است که از ماه‌ها قبل از یک کشتی کشف و ضبط شده و قرار بود نابود شود.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن انفجار لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم