Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@13:20:33 GMT

مجمع عمومی فولاد خوزستان فردا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۸۹۱

مجمع عمومی فولاد خوزستان فردا برگزار می شود

خبرگزاری آریا - شرکت فولاد خوزستان در اطلاعیه ای از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود در روز چهارشنبه 15 مرداد ماه خبر داد.
در این مجمع سهامداران صورت های مالی سال 98 را به تصویب رسانده و درخصوص میزان سود تقسیمی تصمیم گیری می نمایند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از پیش نویس قطعنامه مجمع عمومی "درباره نسل کشی در سربرنیتسا" که توسط کشورهای غربی مطرح شده، انتقاد کرده و آن را "یکجانبه و ناشی از تمایلات خاص سیاسی" خواند که تصویب آن می‌تواند عواقبی را در جهان داشته باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل شب گذشته در نشست شورای امنیت اعلام کرد که قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل "درباره نسل کشی در سربرنیتسا" که توسط تعدادی از نمایندگان غربی مطرح شده، هدف تداوم یاد قربانیان حوادث سال 1995 را برآورده نمی‌کند، بنابراین روسیه با این پیش نویس مخالف است.

این دیپلمات توضیح داد: «پیش نویس قطعنامه پیشنهادی غربی‌ها در مورد سربرنیتسا یک جانبه و دارای اتهامات سیاسی است و هیچ ارتباطی با هدف اعلام شده برای تداوم یاد و خاطره قربانیان فاجعه سال 1995 به منظور دستیابی به آشتی ملی ندارد. بدیهی است که نویسندگان می‌خواهند در قالب سند مجمع عمومی (UNGA) صلاحیت وقایع تاریخی که فقط منافع آنها را برآورده می‌کند، را تأیید کنند.»

نبنزیا همچنین تاکید کرد که هدف از ارائه این سند ترویج آشتی قومی در بوسنی و هرزگوین نیست. به عقیده او، تصویب این قطعنامه می تواند "واکنش زنجیره واری در سراسر جهان" را برانگیزد. وی افزود: «زخم‌های جامعه بوسنی بسیار تازه است و مشکلات در این کشور برای طرح این لایحه در مجمع عمومی بسیار جدی است. مردم بوسنی و هرگوین ابتدا باید خودشان در مورد ارزیابی تاریخ خود به اجماع برسند. ما قاطعانه مخالف این سند هستیم و از همه کشورهای دارای عقل سلیم می‌خواهیم که همین کار را انجام دهند.»

به عقیده برخی کارشناسان سیاسی، به رسمیت شناختن نسل کشی در سربرنیتسا در قطعنامه پیشنهادی غرب در مجمع عمومی سازمان ملل و ممنوعیت انکار آن یک اقدام منحصراً سیاسی است که هدف آن متقاعد کردن جهان به دیدگاه مورد نظر کشورهای غربی است و برای این منظور از عباراتی استفاده شده که به موارد نسل کشی‌ها در دوره‌های مختلف تاریخ ، به ویژه  توسط آلمان و رواندا، مرتبط است.

پیش از این، در اوسط آوریل، نخست وزیر سابق صربستان و رئیس پارلمان این کشور اعلام کردند که بلگراد قصد دارد با تصویب قطعنامه در مورد نسل کشی در سربرنیتسا مخالفت کند. علاوه بر این،، در جمهوری صربسکا، که بخشی از بوسنی و هرزگوین است، تجمعی علیه پیش نویس قطعنامه مربوطه در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد.

داغ «سربرنیتسا» تازه شد؛ عذرخواهی نخست وزیر هلند از جنایتکاران هلندی!بوسنی وضعیت نامزدی اتحادیه اروپا را دریافت کردآلمان برای اولین بار از سال 2012 به بوسنی نیرو اعزام می‌کند

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود