Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@18:30:45 GMT

پیام ظریف پس از انفجار مهیب در لبنان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۸۹۸

خرداد: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی توئیتری با اشاره به وقوع انفجار در بیروت و ابراز همدردی با مردم مقاوم آن کشور،‌ نوشت: «لبنان قوی بمان».
 در توییت «محمد جواد ظریف» آمده است: «ذهن و دعای ما با مردم بزرگ و مقاوم لبنان است». «ایران همانند همیشه آماده است به هر نحوی که ضروری باشد کمک‌رسانی کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ظریف در نسخه عربی پیام توئیتری خود نیز نوشت: قلب‌های ما در این فاجعه بزرگ با ملت لبنان است. شهدا مورد رحمت قرار بگیرند؛ ضمن صبر و آرامش برای خانوده قربانیان، مجروحان شفا یابند. سلام و درود خدا به این کشور سرفراز.ظریف در این پیام تصریح کرده است: ‌«لبنان قوی بمان». برچسب ها: ظریف ، لبنان ، انفجار در لبنان

منبع: خرداد

کلیدواژه: ظریف لبنان انفجار در لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نکوداشت آیت‌الله ﻻری(ره) ‌

مرجع تقلید شیعیان به آیین نکوداشت صدمین سالروز رحلت آیت الله سید عبدالحسین ﻻری(ره) پیامی صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم‌شیرازی به آیین نکوداشت صدمین سالروز رحلت آیت الله سید عبدالحسین ﻻری رحمة الله علیه پیامی صادر کردند که به شرح زیر است: در ابتدا ﻻزم است مراتب تشکر و قدردانی خویش را از برگزارکنندگان همایش مرحوم آیت الله العظمی سید عبدالحسین ﻻری رحمة الله علیه ابراز نمایم و امیدوارم این همایش به اهداف خویش دست یافته و قدمی در راه آشنایی بیشتر نسل جوان با بزرگمردان این مرز و بوم بردارد.

تاریخ این سرزمین بزرگ با همۀ فراز و نشیب ارها، سراسر شور و حماسۀ دلیر مردان در دفاع از سرزمین و ارزش های دینی آن است و دانشمندان و عالمان دین نیز دوشادوش مردم و گاه به عنوان رهبران و پیشروان، حماسه سازی نموده اند.

در زمانی که استعمار انگلیس با دسیسه های گوناگون و نقشه های رنگارنگ به اندیشۀ غارت و چپاول این سرزمین اهتمام داشت و حکومت قاجار راه تعدی و ظلم به مردم را در پیش گرفته بود عالمی شجاع، زمانه شناس، متفکر و معتمد همچون آیت الله ﻻری، برگ زرینی از مجاهدت در راه اسلام، اقامۀ حق و حمایت از مردم مظلوم را رقم زد.

آن فقیه فقید که مراتب علمی را در محضر بزرگان حوزه علمیه نجف اشرف طی کرده و از شاگردان مبرّز میرزای شیرازی أعلی الله مقامه بود به فرمان سیّد و درخواست مردم ﻻرستان و به قصد رهبری مردم و اهتمام به امور دینی و شئون اعتقادی از نجف به ﻻر نقل مکان نمود و همچون حصنی حصین و دژی پوﻻدین در مقابل ظلم و تعدی حکومت وقت و چپاولگری انگلیس ایستاد و دفاع از مردم مظلوم و محرومان آن دیار را سرلوحه تلاش ها و فعالیت های خود نمود. علاوه بر این، ویژگی بارز ایشان اهتمام به اجرای قوانین اسلام و گسترش معارف دینی و جلوگیری از رواج منکرات در جامعه اسلامی بود.

کارنامه سراسر خدمت به مردم و دفاع از دین و عقاید مردم، از او الگویی جاودان در خطه فارس به یادگار گذاشت. درود و رضوان الهی بر او باد.

اینجانب از خداوند متعال علوّ درجات و از آن عالم بزرگ را خواستار مهمه عزیزانی که در برپایی این کنگره تلاش نموده اند قدردانی و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طوفان شدید شن در مسیر سبزوار به شاهرود (فیلم)
  • پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نکوداشت آیت‌الله ﻻری(ره) ‌
  • وقوع طوفان شدید شن در سبزوار (فیلم)
  • مقاوم‌سازی ارزی؛ طرحی که به سه واقعیت بازار توجه می‌کند
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی