Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین شکست متوالی صدرنشین کنفرانس شرق.

در اولین بازی چهارم آگوست 2020 لیگ NBA، بروکلین نتس مقابل میلواکی باکس به پیروزی رسید.

به گزارش طرفداری، تیم های اول و هشتم کنفرانس شرق به مصاف هم رفتند که این بروکلین نتس رده هشتمی بود که برخلاف انتظار به پیروزی رسید. بازی از همان ابتدا نزدیک دنبال می شد و نتس دو کوارتر اول را با 9 امتیاز برتری به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی در این دیدار، بازی به اکثر بازیکنانش و استراحت بازیکنان اصلی تیم بود و این امر از همان ابتدای بازی به وضوح قابل تشخیص بود. یانیس آنته توکومپو و کریس میدلتن که دو ستاره اصلی میلواکی به شمار می روند تنها 15 دقیقه بازی کردند و هیچکدام در نیمه دوم به بازی فرستاده نشدند. حتی بروک لوپز هم بیشتر از 20 دقیقه در زمین نبود و بازیکنانی مانند دانته دی وینچنزو، ماروین ویلیامز و ارسان ایلیاسووا، دقایق بیشتری نصیب شان شد. با این حال یانیس در همین مدت نیز توانست 16 امتیاز، 6 ریباند و 4 اسیست کسب کند و حتی با 15 دقیقه بازی هم امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود. 

در طرف دیگر، بروکلین نتس بدون جرت الن، کریس لورت و جو هریس به میدان رفت و با این حال نهایت استفاده را برد و نام هایی مانند تیموتی لوواوو کبرت، گرت تمپل و کریس کیوزا درخشیدند تا نتس به پیروزی برسد و فشار را روی اورلاندو مجیک برای رسیدن به سید 7 کنفرانس شرق بیشتر کند. جمال کرافورد که به تازگی به نتس پیوسته نیز در این بازی برای اولین بار برای تیم جدیدش به میدان رفت و در ادامه نیز با مصدومیت مواجه شد. در غیاب یانیس، دفاع باکس به شدت نفوذ پذیر نشان داد و در حمله نیز با مشکلات مختلفی مواجه شد. لحظات آخر بازی به 2 امتیازی تمپل همراه شد اما دفاع خوب نتس باعث شد تا دی وینچنزو نتواند اقدام به سه امتیازی بکند و بازی تمام شود. با این حال میلواکی باکس بعید است صدر کنفرانس شرق را از دست دهد و این شکست تنها می تواند زنگ خطری برای این تیم جهت تقویت ساختار تیم باشد.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور میلواکی باکس 47.7% 33.3%

65.2%

54 28 5 3 18 بروکلین نتس 41.7% 36.8% 75.0% 42 30 6 5 7 خلاصه بازی

تکمیل می شود

بیشتر بخوانید: NBA | دو روز پس از مصاحبه جالب جاناتان آیزاک، رباط صلیبی این بازیکن پاره شد جیمز هاردن به امتیازآورترین بازیکن چپ‌دست تاریخ NBA تبدیل شد بسکتبال NBA | نگاهی به وضعیت پیچیده رقابت برای رسیدن به پلی آف کنفرانس غرب

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلواکی باکس بروکلین نتس کنفرانس شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد

تیم فوتبال اینتر بعد از هفت ماه و تنها برای دومین بار در فصل جاری سری A طعم شکست را چشید آنهم مقابل همان تیمی که شکست اولش را رقم زده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دیدارهای شب گذشته (شنبه) هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، از ساعت 22:15 شنبه (به وقت تهران) تیم فوتبال اینتر قهرمان زودهنگام رقابت‌ها میهمان ساسولو تیم ماقبل آخر جدول رده‌بندی بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

تنها گل این بازی در دقیقه 20 توسط آرماند لائورینت برای سبزومشکی‌پوشان منطقه امیلیا رومانیا به ثمر رسید تا این تیم 29 امتیازی شود و امیدش را برای فرار از منطقه سقوط افزایش دهد. این در حالی است که امپولی تیم هفدهم جدول با دو امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر در رده هفدهم قرار دارد.

اینتر اما برای اولین بار از روز 27 سپتامبر سال 2023 و تنها برای دومین بار در فصل جاری سری A تن به شکست داد و نکته جالب درباره باخت نراتزوری اینکه تنها شکستش پیش از این بازی هم در هفته ششم و مقابل همین ساسولو رقم خورده بود. با این نتیجه اینتر 89 امتیازی ماند و شانس سه رقمی کردن امتیازاتش در پایان این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را از دست داد. ساسولو تنها تیمی شد که در این فصل در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر را شکست داده است.

ماروتا: خواهان حفظ اینزاگی هستیم/ شجاعت تغییر را داریم

 

امروز پنج دیدار دیگر در هفته سی‌و‌پنجم سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:
کالیاری - لچه
هلاس ورونا - فیورنتینا
امپولی - فروزینونه
میلان - جنوا، ساعت 19:30 (به وقت تهران)
رم - یوونتوس، ساعت 22:15

در جدول رده‌بندی سری A پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 64 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد