Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی به بیان نکاتی در خصوص تعویق کنکور پرداخت. تاریخ انتشار: 01:27 - 15 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۸۵۱

سید محمدباقر عبادی در گفت‌وگو با میزان در خصوص به افتادن تعویق کنکور گفت: به تعویق افتادن کنکور را به صلاح نمی‌دانم و با مباحث متناقضی که در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری کنکور مطرح می‌شود، موافق نیستم، چرا که اینگونه مسائل با روح و روان داوطلبان کنکور بازی می‌کند و آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داوطلبان کنکور مدت زیادی را صرف مطالعه و کسب آمادگی برای این آزمون کرده اند و باتوجه به اینکه کنکور تا کنون چندبار به تعویق افتاده است، مطرح کردن اینگونه مباحث را به صلاح داوطلبان نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید:   توصیه‌هایی برای کاهش استرس داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مسئولین نباید درباره برگزاری یا عدم برگزاری کنکور هر چه که به ذهنشان می‌رسد را بدون مشورت و جمع بندی با یکدیگر اظهار کنند، بلکه آنان باید در این خصوص با هم بحث کنند و به تصمیم نهایی برسند، چرا که مطرح شدن مباحث مختلف از سوی مسئولین موجب نگرانی و ناراحتی داوطلبان می‌شود.

عبادی ضمن اشاره به اینکه در شرایط کنونی به تاخیر افتادن کنکور را به دلایل متعدد به صلاح نمی‌دانم، اظهار کرد: اگر کنکور بیش از این به تعویق بیفتد، امکان اعلام نتایج در موعد مقرر وجود ندارد و نکته بعد در این خصوص این است که اگر این آزمون در حال حاضر برگزار نشود، با گذشت زمان اوضاع بهتر نمی‌شود و با سرد شدن هوا اوضاع بدتر هم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بهتر است کنکور راس موعد مقرر خود برگزار شود تا داوطلبان بیش از این تحت فشار قرار نگیرند، توضیح داد: برای برگزاری کنکور بهتراست حوزه‌های امتحانی افزایش یابد و نکات بهداشتی برای سلامت داوطلبان رعایت شود.

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: به تعویق افتادن آزمون سراسری به سود کسانی است که از طریق کنکور درآمد زایی می‌کنند و در شرایط کنونی به دنبال سود بیشتر هستند و هر چه کنکور بیشتر به تعویق بیفتد سود این افراد نیز بالا می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنکور سراسری مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است

به گزارش قدس خراسان، رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و ۱۲ هزار و ۹۵۴ مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت می‌کنند.
داوود قرونه افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است.
۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هم روزهای هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب