Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@07:04:41 GMT

مسیر طولانی عادی شدن اوضاع

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۸۶۵

مسیر طولانی عادی شدن اوضاع

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جماران، سازمان جهانی بهداشت هشدار داده است که  با وجود امیدهای فراوان به تولید واکسن برای بیماری کووید – ۱۹، ممکن است هرگز راه‌ حلی ساده برای مقابله با این بیماری وجود نداشته باشد و مسیر عادی شدن اوضاع، طولانی باشد.

حجم ویدیو: 9.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو اخبار مرتبط اجرای طرح‌های عمرانی در مراغه نیازمند مشارکت تمامی بخش‌هاست بیمارستان آیت‌الله بروجردی به حالت عادی برمی‌گردد موانع موجود در مسیر اشتغال جوانان گرمساری رفع شود آغاز بهسازی مسیر گردشگری دره شیرز تکمیل بازسازی مسیر رویان - بلده در منطقه گلندرود نور .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سازمان بهداشت جهانی عکس خبر 60 ثانیه با عکس خبر ویروس کرونا کووید ۱۹ سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی

شهروندان مغربی در تظاهرات ضد صهیونیستی خود از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی حمایت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هزاران شهروند مغربی عصر دیروز به خیابان‌ها آمدند و با برپایی تظاهرات در شهرهای طنجه و مکناس ( شمال ) محمدیه و ازمور ( غرب ) به حمایت از ملت فلسطین برخاستند و جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطین، شعارهایی در حمایت از اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی سردادند و حمایت نظامی و سیاسی دولت‌های غربی از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرات کنندگان با حمل پلاکاردهایی خواستار جلوگیری از کوچ اجباری ساکنان نوار غزه شدند و از تجمع ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی حمایت کردند.

شهروندان مغربی در تظاهرات خود شعار دادند « ملت مغرب با عملیات طوفان الاقصی است»، « فلسطین چشم ماست» « ملت الاقصی به پیش تا پیروزی و آزادی» ، « عملیات طوفان الاقصی نابودگر صهیونیست‌های ستمگر» و «عادی سازی روابط با تل آویو نابود باد»

تظاهرات ضد صهیونیستی در 54 شهر مغرب

مغرب و رژیم صهیونیستی در دسامبر 2020 با میانجیگری آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط امضاء کرد که با مخالفت احزاب و مردم مغرب روبرو شد اما دولت رباط به این اعتراض‌ها توجهی نکرد و در مسیر توسعه روابط با تل آویو گام برداشت.

مردم مغرب طی شش ماه گذشته در تظاهرات ضد صهیونیستی خود همواره بر لغو توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند.

از زمانی که نظامیان صهیونیستی به نوار غزه حمله کرده‌اند ده‌ها هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری با حمله نظامیان صهیونیست
  • ثبت رکورد طولانی ترین پرش اسکی توسط تیم ردبول (فیلم)
  • نشستن بیشتر از ۵ ساعت؛ افزایش ۲ سانتی‌متری دور کمر
  • اوضاع آب کدام استان‌ها خوب نیست؟ 
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • واکنش دولت غزه به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • تعطیلی گذرگاه رفح موجب وخامت هرچه بیشتر اوضاع انسانی خواهد شد
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال
  • ابداع باتری برپایه آب با چگالی انرژی بالا و چرخه عمر طولانی