Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی تپانچه بعد از مثبت شدن تست کرونا جواد فروغی اظهار کرد: فروغی شغلش پرستاری است و در خط مقدم کرونا تلاش می‌کند. دادگر بسیار تلاش کرد تا از محل کار فروغی بخواهد که او فقط به تمرینات بپردازد، اما با تعویق المپیک نشد. یک سال زمان زیادی است و محل کار او قبول نکرد و تنها هفته‌ای سه بار می‌توانست به محل اردو بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به این سوال که شما یا رستمیان که با او در محل تمرین بودید آیا وضعیت عمومی‌تان خوب است و مشکلی ندارید؟ گفت: ما می‌دانستیم که او با بیمار کرونایی در ارتباط است و رعایت می‌کردیم. خودش هم بسیار رعایت می‌کرد. حفظ فاصله، استفاده از دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده سبب شد که خدارا شکر مشکلی پیش نیاید. من و رستمیان در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم.

نصر اصفهانی افزود: در پایان هر تمرین محیط ضد عفونی می‌شد. بعد از اینکه تست فروغی مثبت شد هم محیط ضدعفونی شد و هم تمرینات مجموعه آزادی را لغو کردیم. فعلا رستمیان با دستگاه اسکت در خانه تمریناتش را ادامه می‌دهد. در حال حاضر که ۱۰ روز گذشته من و رستمیان مشکلی نداریم.

مربی تیم ملی تپانچه به تعطیل شدن تمرینات تیم تفنگ هم اشاره کرد و گفت: تمرینات تیم تفنگ هم به تعویق افتاد. فکر می‌کنم خواستند با احتیاط بیشتری کار را جلو ببرند و با احتیاط بیشتری برنامه ریزی کنند. البته بگویم که مثبت شدن تست کرونای فروغی ربطی به تمرینات تیم ملی ندارد بلکه به سبب شغلش و ارتباط با بیماران کرونایی این مشکل پیش آمد.

وی در پایان گفت: خدا را شکر هیچ کس از فروغی بیماری را نگرفت. رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب شد که مشکلی برای سایر ملی پوشان یا مربیان ایجاد نشود. توصیه من به همه ورزشکاران و مردم این است که با حفظ پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از انتقال این بیماری جلوگیری کرده و زنجیره را قطع کنند.


  منبع:ایسنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیراندازی با تپانچه تست کرونا پارسی خبر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری جهل ساله درمان شده. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: این جلسه در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد قرار است اتفاق نیکی در اقتصاد بیفتد. در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادانه تاکید کرد: با AFC چک کردم و اسناد مربوط به واگذاری دو باشگاه را ارسال کردم و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 6087430 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد