Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@20:21:14 GMT

جدیدترین اخبار از بازی پرطرفدار FIFA 21 کمپانی EA

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۱۶۵

جدیدترین اخبار از بازی پرطرفدار FIFA 21 کمپانی EA

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی FIFA 21 در فضای مجازی منتشر شده است که مخاطب را بیشتر با آن آشنا می‌کند.

به گزارش شریان نیوز، جلوتر از عرضه عنوان FIFA 21، تمام اطلاعات این بازی و بروزرسانی‌های آن در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه تمام اطلاعاتی که پیش از انتشار این عنوان ساخته شده توسط کمپانی EA نیاز دارید را مطالعه می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حالت Career در FIFA 21 می‌توانید مدیریت لحظه‌ای تیم خود را در دست داشته باشید تا بتوانید کنترل بیشتری بر صعود آن داشته و شروع کار حرفه‌ای خود در دنیای فوتبال را برای همیشه راحت‌تر کنید.

بازی تعاملی

روشی کاملاً جدید را برای بازی در فصل خود با حالت Interactive Match Sim تجربه کنید. این حالت جهشی بزرگ در تعامل گیم پلی است که به شما امکان کنترل نتیجه هر بازی را می‌دهد. می‌توانید بر نتیجه بازی اثر بگذارید. داده‌های پیشرفته مسابقه همچنین به شما امکان می‌دهد روند بازی را با دقت مدیریت کنید، ویژگی مذکور این امکان را به شما می‌دهد که مستقیماً روی سطح عملکرد و استقامت بازیکنان خود تغییراتی ایجاد کنید.


پیشرفت بازیکن

با توسعه سیستم جدید بازی، بهبود بازیکنان خود را با جزئیات بیشتری مدیریت کنید. برای پر کردن شکاف‌ها در تیم خود، با بررسی بازیکنان و دیدن تغییرات صفت آن‌ها در طول تمرین‌ها می‌توانید نتیجه بازی خود را از پیش حدس بزنید. در واقع شما می‌توانید نظاره‌گر بهتر شدن بازیکنان خود باشید.

برنامه‌ریزی هفتگی

برنامه آموزش تیم خود را با یک سیستم مدیریت فعالیت جدید برنامه‌ریزی کنید. تصمیم بگیرید در طول هفته چه موقع تمرین و چه زمانی استراحت کنید. این تصمیمات شما در پیروزی و باخت تیم تاثیر مستقیم دارد.

سیستم بازخورد بازیکن

این قابلیت یک سیستم جدید نشانگر بصری از آمادگی بازیکنان برای بازی آینده است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که روحیه و تناسب بازیکنان خود را با یک نگاه متوجه شوید. ببینید کدام بازیکنان در شرایط عالی و آماده عمل هستند و چه کسی می‌تواند از زمان بیشتری در زمین تمرین یا استراحت استفاده کند تا بتواند کمی تناسب اندام خود را بازگرداند.

هوش مصنوعی پیشرفته

در این نسخه هوش مصنوعی تیم مخالف تقویت شده است. سیستم‌های جدید تصمیم‌گیری هوش مصنوعی بیشتری را در زمینه علامت گذاری، مقابله، عبور و دریبل مشاهده می‌کنید که باعث می‌شود در طول بازی با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شوید.

گزینه‌های انتقال جدید

قابلیت انتقال پیشرفته، روش‌های جدیدی را برای ثبت نام بازیکنان در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد. شما می‌توانید از گزینه‌های متفاوت برای انتقال بازیکنان استفاده کنید تا بهترین نتیجه را برای تیم خود به دست آورید.


در عنوان بی نظیر FIFA 21 می‌توانید با بیش از ۱۷۰۰۰ بازیکن و بیش از ۷۰۰ تیم در کنار بیش از ۹۰ ورزشگاه و ۳۰ لیگ بازی کنید که واقعی‌ترین تجربه زندگی دنیای بازی را به شما ارائه می‌دهند. عنوان FIFA 21 تنها مکانی است که می‌توانید دسترسی انحصاری به بزرگترین مسابقات جهان را تجربه کنید.

منبع: شریان

کلیدواژه: بازیکنان خود تیم خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!