Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان اصفهان گفت: وضعیت میوه در استان اصفهان بسیار خوب است و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی گشت‌های نظارتی انجام می‌شود. - اخبار استانها -

نوروزعلی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در ارتباط با وضعیت بازار میوه در روزهای اخیر اظهار داشت: در این ایام واحدهای صنفی و فروشندگان میوه مشکلی نداشته‌اند چراکه میوه از آن دسته اقلامی بود که با شیوع کرونا متحمل ضربه نشد و مردم همواره میوه می‌خرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بار زمستان مانند مرکبات، پرتقال و لیمو در این روزهای کرونایی با استقبال مردم روبرو بوده است چراکه تبلیغات زیادی برای خوردن این میوه‌ها برای حفظ سلامتی دیده می‌شود اما فروش بار تابستان مثل انگور مقداری ضعیف بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان اصفهان با اشاره به افزایش قیمت برخی میوه‌ها بیان کرد: افزایش قیمت در میوه بستگی به آب‌وهوا دارد و در این چند روز به دلیل عید قربان در برخی موارد مانند گوجه و هندوانه به مشکل برخوردیم اما به طور کل موردی نبوده است.

وی تصریح کرد: در مجموع وضعیت میوه در اصفهان بسیار خوب است، اما در برخی موارد مانند بسته‌بندی مدیریت ضعیفی وجود دارد.

قیمت انواع میوه، حبوبات، گوشت و مرغ در کردستان؛ سه‌شنبه 14 مردادماه + جدولایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی و صادرات میوه خشک به ترکیه و روسیهعرضه محصول بدون نصب برچسب قیمت در میادین میوه و تره بار ممنوع است

اسماعیلی در ارتباط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی این اتحادیه گفت کرد: پروتکل‌ها و الزامات بهداشتی به واحد‌های صنفی ابلاغ شده است و با توجه به دستورالعمل تهران مبنی بر داشتن گشت‌های نظارتی، حدود 50 نفر غیر از گشت‌های اتحادیه به صورت افتخاری در دو یا سه روز از هفته به نظارت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان گفت که هیچ تخلفی صورت نمی‌گیرد، اظهارداشت: نکته‌ای که مهم است این است که رعایت بهداشت مربوط به هر فرد است و اگر کسی الزامات بهداشتی را رعایت نکند اول به خود و خانواده‌اش و سپس به دیگران ضربه می‌زند اما ما در راستا رعایت پروتکل‌های بهداشتی گشت‌های خود را داریم.

انتهای پیام/174/ی

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی و صادرات میوه خشک به ترکیه و روسیه قیمت انواع میوه و تره‌بار و مواد پروتئینی در ایلام؛ سه‌شنبه ۱۴ مردادماه + جدول قیمت انواع میوه، مواد پروتئینی و حبوبات در بازار همدان؛ سه شنبه ۱۴ مرداد + جدول قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی و صادرات میوه خشک به ترکیه و روسیه قیمت انواع میوه و تره‌بار و مواد پروتئینی در ایلام؛ سه‌شنبه ۱۴ مردادماه + جدول قیمت انواع میوه، مواد پروتئینی و حبوبات در بازار همدان؛ سه شنبه ۱۴ مرداد + جدول پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۲ فرمانده مرزبانی ناجا: تیراندازی به‌سوی کوله‌بران کاملاً کذب است/ شایعات توطئه ضدانقلاب/ کوله‌بران مورد حمایت مرزبانی هستند ۳ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۴ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۵ آیت الله خاتمی: اجلاس خبرگان رهبری به تاریخ دیگری موکول شد‌ ۶ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۷ تداوم نسیم مواسات در خراسان‌رضوی/ تمام ظرفیت‌ها به‌کار گرفته می‌شود‌ ۸ شهر خودرو برای آسیایی شدن محکوم به پیروزی برابر استقلال است مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا: تیراندازی به‌سوی کوله‌بران کاملاً کذب است/ شایعات توطئه ضدانقلاب/ کوله‌بران مورد حمایت مرزبانی هستند انهدام شبکه اخلالگر بازار ارز توسط وزارت اطلاعات/ تخلف یک میلیارد یورویی شبکه متخلف ارزی/ دستگیری اعضای اصلی در خراسان‌رضوی عضو مجلس خبرگان: وانمودکردن شکست ایران مقابل تحریم‌ها "بزرگ‌ترین تحریف" است/ ارتباط ایران با چین "انحصار قدرت آمریکا" را می‌شکند گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ مهمترین اخبار تسنیم ۷۳ کشته و بیش از ۳۷۰۰ زخمی در انفجار مهیب بیروت/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای در لبنان+فیلم و عکس پیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است بررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی فرمانده مرزبانی ناجا: تیراندازی به‌سوی کوله‌بران کاملاً کذب است/ شایعات توطئه ضدانقلاب/ کوله‌بران مورد حمایت مرزبانی هستند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت انواع میوه مواد پروتئینی سه شنبه ۱۴ پروتکل ها کوله بران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله حاتمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است

وی اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بازار در اقلام کالاهای اساسی مورد رضایت مردم و مسئولین نیست و همه دستگاه‌های عضو باید به وظایف قانونی خود عمل کنند

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالاهای اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

معاون سیاسی فرماندار دهلران از عموم مردم این شهرستان خواست چنانچه اطلاعی از وقوع هرگونه تخلف دارند مراتب را طی تماس با شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد قانونی و قاطع شود.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازاربرای عرضه برخی محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد؛ گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند باید پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف پیگیری کنند.

کد خبر 6088093

دیگر خبرها

  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول