Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب، افزود: مواد مخدر اولین خشت کج آسیب‌های اجتماعی است و توزیع مواد مخدر و وجود معتاد در جامعه یعنی اینکه پایه اصلی، اساسی و بنیادی جامعه که همان خانواده است سست می‌شود.

وی افزود: وقتی شاکله خانواده از هم بپاشد، جامعه را متحمل هزینه‌های مادی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی می‌کند و مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی ادامه داد: دستگاه‌های متولی و اجرایی دو وظیفه آموزش و پیشگیری را در این زمینه برعهده دارند که باید با میدان داری مردم و خانواده‌ها شاهد تحقق آنها باشیم.

وی گفت: اگر مردم در این زمینه توجیه شوند و گفتمان مردمی به وجود آمد بخش اعظمی از راه مقابله با مواد مخدر طی شده و برای قهر جوانان با مواد مخدر گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

معاون استاندار گفت: در این راستا باید خانواده، دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش، مدارس و دانشگاه ها، ورزش و جوانان و دستگاه‌های تخصصی وارد کار شده و با مراقبت‌های ویژه جلوی آلوده شدن جوانان به مواد مخدر را بگیرند.

برچسب‌ها مدارس مواد مخدر استان قزوین ستاد مبارزه با مواد مخدر دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مواد مخدر استان قزوین ستاد مبارزه با مواد مخدر دانش آموزان مدارس مواد مخدر استان قزوین ستاد مبارزه با مواد مخدر دانش آموزان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب

 دکتر شیما حلاج در گفتگو با ایفدانا با بیان اینکه اگر چه برحسب وظیفه قانونی موظف است تا بر تولید، واردات و ارزیابیهای ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت نماید؛ اذعان کرد: برخی از خانم‌ها بدلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فراورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: وقتی رژ لب با عناصر مذکور برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژ لب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است

دکتر حلاج در پایان گفت: در کنار اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • قلیان اکسیژن پرتگاهی جدید برای جوانان/ جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • مواد توهم‌زا موجب تسریع در روند مرگ سلولی می‌شود
  • مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند/ تسریع در روند مرگ سلولی