Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سال گذشته خیابان آیت الله طالقانی برای توسعه شبکه آب حفاری و به حال خود رها شد.

مسئولان ادعا کردند باتوجه به طرح آبرسانی به فردیس، آسفالت و عملیات عمرانی در این خیابان به صرفه نیست بنابراین باید تا طرح دوم صبر کرد.

اواسط سال گذشته و پس از پایان طرح آبرسانی به فردیس طی تماس و گزارش شهروندان از شهرک طالقانی مطلع شدیم که نابسامانی خیابان یادشده همچنان به قوت خود باقی است بنابراین با مسئولان شهرداری منطقه ۱۰ تماس گرفتیم آنان نیز برای حل این معضل زمان ۱۵روزه‌ای را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون ده‌ها روز از آن پانزده روز می‌گذرد و تماس‌های شهروندان و گزارش عینی خبرنگار ما حاکی از وضعیت نابسامان خیابان آیت‌الله طالقانی است.

صوفی، معاون عمران شهرداری منطقه۱۰ کرج در این باره به خبرنگار ما با بیان این که باتوجه به قدیمی بودن قرارداد و مشکلات اقتصادی پسا کرونا با پیمانکار دچار مشکل شده‌ایم، گفت: طولانی شدن طرح‌های آبفا و فرارسیدن فصل سرما، طرح آسفالت‌ریزی خیابان طالقانی را به سال۹۹ موکول کرد.

او با بیان این که خیابان طالقانی به ۲هزار تن آسفالت نیاز دارد، افزود: از پنجشنبه هفته جاری آسفالت ریزی این خیابان آغاز می‌شود.

صوفی گفت: خیابان یادشده دارای معارضات بسیاری است و هنگام حفاری برخورد دستگاه‌های حفاری با لوله‌های آب غیرمجاز باعث شکستگی لوله و تاخیر در ادامه طرح می‌شد.

انتهای پیام/د. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبه مردم معضلات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • وقتی زمین پراید را وسط خیابان شلوغ بلعید | تصویر
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند