Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تعطیل کردن مجامع و مراسم دینی و حتی دیگر مجامع در ایام شیوع ویروس کرونا هنر نیست؛ بلکه مدیریت اجرای مراسم دینی هنر است.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی گفت: هیئات مذهبی و متدینین در رزمایش مواسات مؤمنانه و اجرای مراسم شب های قدر، ولایتمداری خود را اثبات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه استان، وی با بیان اینکه ولایت نگین همه ارزش‌ها است و ولایتمداری شاخصه مهم متدینین و مؤمنان است،افزود: در ایامی که بیماری کووید 19 در کشور جولان می‌دهد، بیشتر از هر تشکلی، هیئتی‌ها و مسجدی‌ها بودند که به امر رهبری وارد میدان شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش ملی مواسات و همدلی، مردم به‌ویژه گروه‌های جهادی و فعالان مذهبی به‌طور گسترده در آن رزمایش حضور یافتند و ولایتمداری خود را باری دیگر به رخ جهانیان کشاندند، به‌طوری‌که این رزمایش نه‌تنها در ماه مبارک رمضان بلکه پس آن‌هم همچنان در حال اجراست و نیازمندان واقعی و کسانی که از شیوع بیماری کرونا متضرر شده‌اند، از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: متدینین و فعالان هیئات مذهبی، در شبهای قدر نشان دادند که نسبت به دیگر اصناف مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و لازم است نگاه مسئولان و اعضای ستاد مدیریت کرونا به این جماعت متفاوت باشد.

وی تأکید کرد: در اجرای مراسم دینی، باید افراط‌وتفریط‌ها هم از طرف فعالان مذهبی و هم از سوی ناظران و مدیران کنار گذاشته شود تا به یاری خداوند متعال بتوانیم ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم؛ چراکه سلامتی افراد جامعه بسیار مهم‌تر از هر چیز دیگر است.

یعقوبی اظهار کرد: تعطیل کردن مجامع و مراسم دینی و حتی دیگر مجامع در ایام کرونا هنر نیست؛ بلکه مدیریت اجرای مراسم دینی هنر است؛ چراکه ممکن است چندین سال ویروس کرونا میهمان جامعه و کشور ما باشد و لازم است زندگی در شرایط کرونا را تمرین کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خراسان شمالي عزاداری محرم اجرای مراسم مراسم دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در حسنیه اعظم امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسئول هیئت غریب مدینه با اشاره به این خبر گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم عزاداری با حضور عاشقان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

قاسم حسن زاده با اشاره به جزئیات این مراسم گفت: شیخ مهدی حسن آبادی سخنران این مراسم خواهد بود و در ادامه سیدرضا تحویلدار و محمدرضا ناصری به مرثیه سرای خواهند پرداخت.

وی افزود: این مراسم امشب از ساعت 20:30 در حسنیه اعظم امام حسن مجتبی(ع) واقع در میدان انقلاب امیرکلا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان