Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:09:07 GMT

استاندار کرمان از کاهش شدید صادرات پسته انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۶۲۲

استاندار کرمان از کاهش شدید صادرات پسته انتقاد کرد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، محمد جواد فدائی در نشست ستاد عالی پسته افزود: پیش از این در ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال‌ جاری با رییس کل بانک مرکزی توافق شده بود تا صادرکنندگان بتوانند ارز صادراتی‌شان را در قالب واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی به کشور بازگردانند که این روند مجدد متوقف شده است.
وی ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای با حضور رییس کل بانک مرکزی برای رفع این مشکل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دکتر فدائی همچنین مقرر شد حل مشکل صدور اسناد اراضی کشاورزی مورد پیگیری قرار گیرد و برای حل این مسئله ماده واحده‌ای در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

از همین رو مقرر شد موضوع از طریق مجمع نمایندگان استان کرمان پیگیری شود.

پیگیری ایجاد صندوق حمایت از پسته، امهال تسهیلات واحدهای بخش کشاورزی و پیگیری اعطا تسهیلات اصلاح باغات از محل منابع صندوق توسعه ملی با نرخ ۱۰ درصد از دیگر مباحث مطرح شده در نشست ستاد عالی پسته بود.

یازدهمین نشست ستاد عالی پسته با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، شهباز حسن‌پور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های بخش خصوصی روز سه شنبه در تهران برگزار شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی محمد جواد فدایی کرمان صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان صادرات غیر نفتی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان صادرات غیر نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد روز شنبه در ورزشگاه الدترافورد به مصاف برنلی می‌رود. اریک تن‌هاخ که در بازی‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده، در کنفرانس خبری پیش از بازی، با خبرنگاران صحبت کرد.

عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی‌های اخیر؟
من خیلی با رشفورد همدردی می‌کنم. سال گذشته او فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. من فکر می‌کنم بهترین فصل در دوران حرفه‌ای او بود، ۳۰ گل به ثمر رساند. این فصل بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشت و مردم خیلی انتقاد کردند. ما باید از او حمایت کنیم. همه باید از او حمایت کنند تا به سطح سال گذشته بازگردد.

انتقادات هواداران؟
انتقاد همیشه وجود دارد اما فکر می‌کنم هواداران همیشه پشت ما هستند. وارد الدترافورد می‌شویم و حمایت را حس می‌کنیم. چهارشنبه تشویق‌ها بلندتر از چیزی بود که همیشه شنیدم. ارتباط بسیار خوبی بین تیم و هواداران وجود دارد.

وضعیت مصدومیت میسون مونت؟
او بعد از یک آسیب‌دیدگی جزئی دوباره به تیم اضافه می‌شود و برای بازی با برنلی آماده خواهد بود.

لوک شاو، لیساندرو مارتینز و آنتونی مارسیال به بازگشت نزدیک هستند؟
بله، فکر می‌کنم همه آنها را در همین فصل دوباره خواهیم دید. همه به تمرین روی چمن برگشته‌اند. هفته آینده آنها باید به تمرینات تیمی بروند و می توانند برای هفته‌های آخر در دسترس باشند. آنها به خوبی پیشرفت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان