Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: امیدوارم تیم در لیگ برتر بماند چون حیف است تیمی با این امکانات خوب و وضعیت مالی مساعد در لیگ نماند. تاریخ انتشار: 08:45 - 15 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۴۷۹

فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با متوقف کردن تیم مدعی فولاد خوزستان توسط تیم فوتبال گل‌گهر در سیرجان، اظهار داشت: توانستیم با یک بازی خوب یک امتیاز از این بازی بگیریم و بازی ما قابل ستایش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که از منطقه سقوط دور شدیم اما هنوز در خطر هستیم.

وی در خصوص شرایط تیم گل‌گهر، تصریح کرد: من به دلیل مشکلات ریه که دارم در حال حاضر در انزلی هستم و تمرینات تیم در تهران زیر نظر مجید جلالی و مجتبی سرآسیایی که به تازگی از شهرخودرو به ما ملحق شده ادامه دارد. در حال حاضر خود را برای دیدار با نفت در مسجدسلیمان آماده می‌کنیم و پس از آن باید در خانه خودمان میزبان پرسپولیس باشیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پایان درباره آینده این تیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم گل‌گهر در لیگ برتر بماند چون حیف است یک تیم با این امکانات خوب و وضعیت مالی مساعد در لیگ نماند و سقوط کند. گل‌گهر تیمی پرطرفدار و به نفع فوتبال ما است که در لیگ بماند. بازیکنان باید به تلاش خود ادامه دهند چون بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس ما یک بازی دشوار هم در اصفهان با ذوب‌آهن داریم که برای بقا می‌جنگد.

بیشتر بخوانید: نکونام: گل‌گهر نشان داد می‌تواند در فوتبال ایران بزرگی کند/ جلالی: این یک امتیاز ما را به بقا امیدوار کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر فرهاد پورغلامی گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان تیم فولاد خوزستان پس از مدت‌ها ناکامی در گلزنی اولین گل خود در نیم فصل دوم را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند و یک امتیاز مهم برای این تیم در هفته‌های حساس پایانی به دست آورد.

انصاری که در نیم فصل نخست روی اکثر امتیازات کسب شده فولاد تاثیر مستقیم داشت و برای این تیم گل‌های سه امتیازی به ثمر رسانده بود در این مسابقه هم ناجی فولاد بود و تک گل آنها را در خانه آلومینیوم اراک به ثمر رساند.

آخرین بازی که ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کرده به هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران باز می‌گردد که در بازی خانگی دروازه رشید مظاهری را باز کرد و همین تک گل سه امتیاز ارزشمند را برای فولادی‌ها به همراه داشت، این سه امتیاز در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و اهمیت آن در ادامه لیگ هم تعیین کننده رتبه فولاد در جدول خواهد بود.

کاپیتان فولاد در روزهای سخت این باشگاه نقش کلیدی داشت و سرمربی‌های مختلفی که در این تیم حضور داشتند از حضور تاثیرگذار او صحبت کردند، ساسان در هفته‌های پایانی لیگ برتر نقش کلیدی در ترکیب این تیم خواهد داشت.

انصاری در این فصل از 25 هفته لیگ برتر 22 حضور ثابت و 2 بار به‌عنوان جانشین برای فولاد بازی کرده و 4 گل و 3 پاس گل عملکرد او در لیگ برتر بوده است.

دیگر خبرها

  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند