Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دل‌های ایرانی‌ها از حادثه مصیبت‌بار بیروت سرشار از غم و اندوه است، گفت: ایران مثل همیشه آماده هرگونه همکاری و کمک‌های انسان‌دوستانه است و برای تحقق و تسریع این امر با مقامات ذیربط ایرانی و لبنانی همراه خواهم بود.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۵ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود با اشاره به آیه مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا گفت: دل‌های همه ما در حادثه مصیبت‌بار شب گذشته در بندر بیروت در لبنان سرشار از غم و اندوه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قلب‌های مردم ایران با مردم داغ دیده لبنان همراه و همدرد است، این حادثه را به ملت، دولت و پارلمان لبنان به ویژه مجاهدان حزب‌الله و برادر عزیزم سید حسن نصرالله رهبر عزیز مقاومت تسلیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از خداوند برای جان باختگان والامقام این حادثه علو درجات، برای مجروحین حادثه صحت و شفای عاجل و برای خانواده‌های این جان باختگان و عموم مردم قهرمان لبنان به خصوص مردم صبور و مقاوم بیروت صبر و سلامت مسئلت می‌کنیم، رحمت و رضوان خداوند برای از دست رفتگان جلیل‌القدر این حادثه می‌خواهیم.

قالیباف تأکید کرد: ایران مثل همیشه آماده هرگونه همکاری و کمک‌های انسان‌دوستانه است و برای تحقق و تسریع این امر با مقامات ذیربط ایرانی و لبنانی همراه خواهم بود و در همین راستا از سازمان هلال احمر و نهادهای امدادی می‌خواهیم در اسرع وقت به کمک برادران و آسیب دیدگان این حادثه در لبنان و بیروت حضور پیدا کنند و کمک کنند.

وی در پایان برای شادی روح همه جان باختگان عزیز این حادثه درخواست صلوات و فاتحه جمعی کرد.

کد خبر 437278

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی لبنان تحولات لبنان انفجار لبنان بیروت انفجار بیروت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟