Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهين‌شهر از رقابت هزار داوطلب تحصيل در مقطع كارشناسی ارشد در حوزه امتحانی واحد شاهين‌شهر با تأکید بر رعايت تمام اصول و پروتكل‌های بهداشتی خبر داد.

عبدالرسول مستأجران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شاهين‌شهر، رعايت تمام اصول و پروتكل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در برگزاری آزمون‌ها ضروری دانست و خاطرنشان كرد: آزمون كارشناسی ارشد سال 1399 با رعايت اصول بهداشتی و با حفظ فاصله اجتماعی روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 مرداد همزمان با سراسر كشور در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهين‌شهر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهين‌شهر بيش از 9 سال به‌عنوان حوزه برگزاری آزمون‌های سراسری كاردانی، كارشناسی و كارشناسی‌ارشد میزبان بوده و در برگزاری اين آزمون‌ها با سازمان سنجش آموزش كشور همكاری داشته است.

مستأجران با توجه به‌ضرورت رعايت كردن تدابير بهداشتی توسط داوطلبان اظهار كرد: داوطلبان بايد ضمن پرهيز از تجمع در مبادی ورودی و خروجی حوزه امتحانی با همراه داشتن ماسک سه‌لايه بدون فيلتر و لوازم تحرير مناسب در حوزه امتحانی حاضر شوند. 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهين‌شهر تأكيد كرد: ضروری است داوطلبان از ابتدای ورود به حوزه امتحانی تا هنگام خروج ماسک خود را به‌طور صحيح از بالای بينی تا پایين چانه استفاده کنند.

این مسئول اضافه كرد: داوطلبان ضروری است كارت ورود به جلسه آزمون را از وب سايت سازمان سنجش دريافت و محل حوزه امتحانی خود را به‌طور دقيق شناسايی كنند. 

مستأجران به آنا گفت: درهای حوزه امتحانی از ساعت 6:30 صبح بر روی داوطلبان گشوده خواهد شد و داوطلبان برای پيشگيری از ابتلا به كرونا ويروس ضمن زمانبندی دقيق، ورود خود به حوزه را به قبل از شروع فرایند  آزمون موكول نكنند.

وی اظهار كرد: داطلبان توجه داشته باشند كه صرفاً لوازم تحرير، شناسنامه يا كارت ملی و ملزومات مجاز طبق برگ راهنما را همراه داشته باشند و از آوردن كيف، ساک، تلفن همراه، ماشين حساب، كتاب، جزوه و ساير اقلام غيرضروری پرهيز کنند.

انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر حوزه امتحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور

ایسنا/اردبیل نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل درحال برگزاری است.

 اسماعیل چمنی رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی نوبت اول آزمون سراسری در استان اردبیل از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و افزود: این آزمون طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح روز پنجشنبه با ۷ هزار ۹۱ داوطلب، گروه آزمایشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه با یک هزار و ۳۶۱ داوطلب، گروه آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه با ۶۹۹ داوطلب، گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با یک هزار و ۴۰۹ داوطلب و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه با ۱۱ هزار و ۲۵۴ داوطلب در استان اردبیل برگزار می‌شود.

چمنی ادامه داد: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ هزار و ۱۷۹ داوطلب زن و ۸ هزار و  ۶۳۵ داوطلب مرد جمعا ۲۱ هزار و ۸۱۴ داوطلب در شهرستان اردبیل ۳ حوزه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد، گرمی، مشگین شهر و خلخال برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جلسه هماهنگی آزمون سراسری نوبت اول نیز طی روزهای اخیر برگزار شد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری امن، سالم و عدالت محور این آزمون در تمامی حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده است.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل تصریح کرد: استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، شرکت توزیع نیروی برق، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها در برگزاری آزمون دخیل هستند.

وی با بیان اینکه به منظور رفاه حال خانواده‌های داوطلبان پارکینگ و مساجد دانشگاه‌ها برای استقرار خانواده‌ها آماده شده است، گفت: نتیجه آزمون نوبت اول در قالب کارنامه حاوی نمرات خام داوطلبان خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. همچنین نوبت دوم آزمون نیز ۷ و ۸ تیرماه سالجاری برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مردادماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی