Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ سردار دکتر اسکندر مومنی در این پیام آورده است:


ن والقلم و مایسطرون

برای قلم و نوشتن ارزشی والاتر از آن نیست که پروردگار متعال به آن قسم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرنگاری قدمتی دارد به عمر آفرینش؛ هر مکانی که خطی و رسمی برای برقراری با مخاطب در دل خود دارد، سندی بر حضور اندیشه آدمی است که از دیرباز، ضرورت تحلیل پیرامون اوضاع و انتقال اطلاعات را نمایان می‌سازد.

خداوند را سپاس می‌گویم که بار دیگر روز خبرنگار را برایمان فرصتی قرار داد تا به همدلی بیشتر بیاندیشیم و قدردان مردان و زنان سخت کوشی باشیم که یک سال دیگر به زعم تقویم و یک عمر به معنای واقعی، صداقت و امانتداری، حسن اندیشه و تفکر، تحلیل به حق و منصفانه، حفظ اصول اخلاقی در این حرفه و رعایت مصلحت و پرهیز از فضاسازی مخرب را منشور کارشان قرار دادند و خالصانه هم‌دل و هم‌سو با اهداف نظام عالیه جمهوری اسلامی ایران، شانه به شانه مسئولان و سهیم در نقش‌آفرینی‌های غیورمردان و شیرزنان میهن اسلامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر حضور داشتند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز هجدهم ذی الحجه و عید سعید غدیر خم «اشرف الاعیاد» خدمت یکایک خبرنگاران ارجمند؛ روز خبرنگار را به همه شما بزرگواران به خصوص خبرنگاران و عکاسان عرصه مبارزه با موادمخدر تبریک می‌گویم و سلامتی و موفقیت بیش از پیش شما عزیزان را از درگاه خالق بی همتای هستی مسئلت دارم و امید است همچون سال‌های گذشته در سال‌های پیش رو نیز در عرصه مبارزه با مواد مخدر همراه و یاریگر ما باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مواد مخدر اسکندر مومنی روز خبرنگار خبرنگاری مبارزه با مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و برخورد با تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از مهمترین وظایف پلیس است که این فرماندهی این موضوع را بصورت ویژه از ابتدای سال تا کنون در دستور کار قرار داه است.

سردار یحیی الهی با بیان این که در این مدت ۵۶۰ قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شده است افزود: از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر ۲ هزار و ۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه با اشاره به این که در این مدت ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است گفت: در این راستان ۴۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شد.

وی از کشف ۷۹۰ قبضه سلاح شکاری و ۴۴۴ قبضه سلاح جنگی از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۵ باند قاچاق سلاح منهدم و از آنان ۱۴۱ قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ۹ نفر در این رابطه دستگیر و ۵ دستگاه خودرو از آنان نیز توقیف شد. 

فرمانده انتظامی استان لرستان از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاعات در خصوص عرضه و فروش مواد مخدر و سلاح و مهمات مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سردار الهی در پایان با تأکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد نا امن شود.

دیگر خبرها

  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان