Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌‌ا‌لاسلام ترابی با اعلام ویژه‌برنامه‌های عید غدیر در مسجد امام علی‌النقی(ع)، گفت: توزیع ۶۵۰ بسته ارزاق، هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان از برنامه‌های مسجد امام علی النقی(ع) در دوره شیوع ویروس کرونا و همسو با رزمایش همدلی و مواسات بود.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «حسین ترابی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه نماز جماعت و مراسم در مناسبت های مذهبی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد امام علی النقی (ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران، ابتدای خیابان تفرشی) برگزار می شود، اظهار کرد: ما به منظور تامین سلامتی مردم، علاوه بر ضد عفونی کردن همه روزه فضای این مسجد، ماسک و دستکش نیز در اختیار نمازگزاران قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد امام علی النقی(ع) افزود: توزیع 650 بسته ارزاق و هر بسته به ارزش 300 هزار تومان از برنامه های دیگر این مسجد در دوره شیوع ویروس کرونا و همسو با رزمایش مواسات و همدلی بود که این کار را در دهه ولایت و امامت نیز ادامه می دهیم.

 

وی در ادامه به همکاری مسجد امام علی النقی (ع) با آستان های مقدس امامزاده اهل بن علی (ع) و ملک خاتون (س) که در منطقه خاوران واقع شده اند، اضافه کرد: برپایی اجتماع بزرگ فاطمی در امام زاده اهل بن علی (ع) از جمله موارد این همکاری است.

 

ترابی در ادامه ابراز کرد: مراسم بزرگداشت عید غدیر نیز در روزهای جمعه و شنبه (17 و 18 مرداماه) در این مسجد و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن سورقانی، استاد حوزه علمیه آیت الله مجتهدی تهرانی، و همراه با تقدیر از سادات این خانه خدا، برگزار می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج 13 کمیل (برادران) و عقیله بنی هاشم (خواهران) همواره بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد امام علی النقی (ع) نظارت دارند، تاکید کرد: مراسم دعای عرفه با همین تدابیر به بهترین شکل و بدون بروز مشکلی برای حاضران در این مراسم برگزار شد بنابراین آمادگی کامل داریم تا مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و سایر شهدای کربلا را هم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مسجد برگزار کنیم.

 

امام جماعت مسجد امام علی النقی (ع) در پایان خاطرنشان کرد: شورای فرهنگی این مسجد به نمازگزاران و خیران اعلام کرده است امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تلاش داریم بخشی از هزینه های مربوط به اطعام را صرف تهیه بسته های ارزاق کنیم تا هیچ سفره ای در این دوره سخت، خالی نماند.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: تقدیر سادات کمک مومنانه عید غدیر مسجد امام علی النقی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوزدهمین دوره شب کارگردان آیین نکوداشت استاد اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردی بهشت ماه برگزار خواهد شد.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردی بهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می‌شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل خواهد شد و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا خواهد شد.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان