Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پور از برگزاری پویش فرهنگی «جامعه کبیره می‌خوانیم» در سطح کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این پویش با هدف ترويج معارف اهل بيت (ع) به‌ صورت مجازی و حضوری و با رعايت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌‌شود.

«محمدتقی حسین پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این پویش با هدف ترويج معارف گرانقدر اهل بيت (ع) با محور زيارت جامعه کبيره در سطح استان به‌ صورت مجازی و حضوری و با رعايت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدير کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) منظریه شهرکرد ادامه داد: همه مساجد و اداراتی که نماز جماعت را با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار می کنند می توانند نسبت به قرائت فرازهايی از اين زيارت و پوشش آن در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اينستاگرام به ‌صورت زنده اقدام کنند.

 

وی ابراز کرد: همچنین مداحان و سخنرانان می‌توانند در محل کار، منزل و يا مساجد با قرائت زيارت جامعه کبيره و بيان معارف اين زيارت و انعکاس آن در فضای مجازی و کانال‌ها و گروه‌های مرتبط با اين پويش، در ترويج اين حرکت فرهنگی سهيم شوند.

 

حسین پور تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز جمعه ۲۴ مرداد با قرائت فردی يا خانوادگی زيارت جامعه کبيره در منازل، مساجد و ادارات و اهدای ثواب آن به محضر امام هادی (ع) در اين پويش شرکت کنند و عکس و فيلم آن را در کانال‌ها و گروه‌های مجازی مرتبط با اين پويش منعکس کنند.

 

مدير کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) منظریه شهرکرد گفت: در کنار اين پويش، يک مسابقه غيرحضوری آشنايی با متن و مفاهيم زيارت جامعه کبيره ويژه عموم مخاطبان ۱۵ سال به بالا طراحی شده است.

 

 

وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پيام‌ رسان ايتا و سروش به نشانی ziyarat_jamiah_kabirah و farhangi_chb  @ و یا به پیام رسان تلگرام به نشانی t.me/jdfarhangichb مراجعه کنند.

 

خاطرنشان می شود: اين پويش با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با مشارکت جهاد دانشگاهی و تعدادی از نهادهای فرهنگی و مردمی استان برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانونهای مساجد زیارت جامعه کبیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد

مقدسی اظهار داشت: در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری رشته های تخصصی بالینی پزشکی، ۱۴۷ داوطلب شامل ۶۶ مرد و ۸۱ خانم ثبت نام کردند.

وی افزود: این آزمون پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور با حضور نمایندگان سنجش آموزش پزشکی و حراست وزارت بهداشت در سالن شهید علم الهدی واقع در مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

دکتر مقدسی اضافه کرد: این ازمون دارای ۲۰۰سوال به صورت کتبی و به مدت ۲۴۰ دقیقه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: نتایج این ازمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد