Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جهانبخش وینگر این فصل برایتون که بازی‌های زیادی را برای این تیم نکرد اعلام کرد که قصد دارد فصل آینده نیز در این باشگاه بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۵ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "۹ نفره هم سپاهان را می‌بردیم " به کری خوانی نامجو مطلق برای سپاهان پرداخت، کری خوانی که مصاف استقلال و سپاهان در جام حذفی را بیش از پیش جذاب و حساس خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"پایان رؤیای کهکشان سازی" به رفتن احتمالی دژاگه و حاج صفی از تراکتور در پایان فصل و همچنین واگذاری قریب به یقین این باشگاه از زنوزی به مالکی دیگر پرداخت، دو اتفاقی که اگر رخ دهد می‌تواند پایان رؤیای کهکشان سازی تراکتور باشد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فرهاد لیست فصل بعد را آماده کرد" به عزم جزم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای موفقیت این تیم در بازی‌های کلیدی ادامه فصل پرداخت، دیدارهایی که مطمئناً تعیین کننده ماندن یا رفتن فرهاد مجیدی خواهد بود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پاداش ۶ میلیاردی در انتظار ببر سیاه" به پاداش‌های سنگین شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال پرداخت، کسی که با قول سعادتمند قرار است فصل آینده را هم در استقلال توپ بزند و می‌تواند هزینه‌های سنگینی را روی تیم آبی‌پوش تهران بگذارد.

"ایران ورزشی" با عنوان"در برایتون می‌مانم و می‌جنگم " به اظهارات علیرضا جهانبخش پرداخت، کسی که شایعات زیادی متنی بر انتقال او به تیم‌های هلندی و ترکیه‌ای شنیده می‌شد و حالا با تکذیب این پیشنهادها از برنامه خود برای ماندن در براتون خبر می‌دهد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"حکایت نادر" به وضعیت عجیب محمد نادری دفاع چپ سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که اعتبار قراردادش با پرسپولیس تا ۱۰ تیرماه بود و از هشت تیرماه به دلیل مصدومیت در تمرینات پرسپولیس حاضر نشد، این در حالی است که هنوز وضعیت فصل آینده این بازیکن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "بیقرار رونمایی دوباره از اسنتلی ترسناک هستیم" به امید سپاهانی‌ها برای پایان یافتن دوران افت کی‌روش اسنتلی پرداخت، مهاجمی که فصل گذشته با عملکردی درخشان برای سپاهان چشم‌ها را به خود خیره کرد تا سپاهان مجاب به تمدید قرارداد با او شود ولی هرگز در فصل جاری لیگ برتر نتوانست عملکرد فضل گذشته خود را تکرار کند.

کد خبر 437269

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه ورزشی لیگ جزیره لیگ برتر انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۶ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت