Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمی رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان در مورد نظارت بر قیمت محصولات لبنی گفت: نظارت‌ها انجام می‌شود و در حال حاضر قیمت شیر در درب دامداری‌ها 2 هزار و 900 تومان تعیین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزاش قیمت شیر اظهار کرد: افزایش قیمت شیر در یک مرحله انجام شده و دولت نیز این افزایش را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قیمت شیر خام به صورت قانونی افزایش یافته که در درب دامداری هر کیلوگرم 2 هزار و 900 تومان است.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه به تبع آن قیمت برخی از محصولاتی که مشمول افزایش قیمت هستند بالا رفته است عنوان کرد: شیر نایلونی و بطری و همچنین پنیر و دو نوع ماست مشمول قیمت گذاری هستند که قیمت آنها از طریق سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان تعیین شده است.

وی عنوان کرد: افزایش قیمت این محصولات متفاوت بوده و از 22 تا 25 درصد افزایش قیمت داده شده است مانند شیر نایلونی از 3 هزار و 200 تومان تا 4 هزار تومان تعیین شده است.

مسلمی با بیان اینکه سایر اقلام لبنی مشمول قیمت گذاری دولتی نیستند افزود: واحد تولیدی با توجه به وضعیت موجود می‌تواند قیمت را تغییر داده و اگر شکایتی باشد و یا افزایش غیرمتعارفی را شاهد باشیم ورود خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: اگر در این اقلام افزایش 100 درصدی یا دو برابری را شاهد باشیم به این موضوع ورود می‌کنیم.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: هر از چند گاهی نیز واحدهای تولیدی خارج از استان ماست‌های ویژه‌ای مانند چکیده‌ای و غیره را در بازار توزیع می‌کنند که مشمول قیمت گذاری نیستند.

وی در نظارت بر قیمت صنایع بستی گفت: بستی مشمول قیمت گذاری نیست و صنایع تولیدی بستی قیمت‌ها را براساس شرایط روز تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشمول قیمت گذاری افزایش قیمت قیمت شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد

عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات در افزایش حق مسکن و سایر موارد را منتفی کرد.

به گزارش مهر، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

 

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند، اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است، حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

دیگر خبرها

  • دلالان نقره داغ شدند؛ تعیین قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است