Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:09:40 GMT

اولتیماتوم هندرسون به سولسشایر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۵۷۲

اولتیماتوم هندرسون به سولسشایر

دروازه‌بان منچستریونایتد عنوان کرد فقط به عنوان دروازه‌بان شماره یک به این تیم باز می گردد.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، دین هندرسون دروازه‌بان جوان منچستریونایتد در ابتدای فصل به صورت قرضی در اختیار شفیلد یونایتد قرار گرفت و توانست عملکرد بسیار خوبی ارائه دهد و یکی از بهترین های لیگ برتر انگلیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان ملی پوش اعلام کرد تنها در صورتی حاضر به ماندن در منچستریونایتد است که به عنوان دروازه‌بان شماره یک محسوب شود و در غیر این صورت حاضر به نیمکت نشین شدن نیست و باشگاه باید با رفتن او موافقت کند.

داوید دخئا دروازه‌بان منچستریونایتد در این فصل عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد و خیلی ها عنوان کردند که بهتر است او در یونایتد نیمکت نشین شود ولی اوله گنار سولسشایر سرمربی نروژی منچستریونایتد ناجی سرسخت دروازه‌بان اسپانیایی تیمش بوده است و باید دید این اولتیماتوم تاثیری روی تصمیم سولسشایر دارد یا خیر.

منچستریونایتد که در لیگ اروپا حضور دارد باید امشب چهارشنبه در حالی دیدار برگشت خود را با لاسک انجام دهد که در بازی رفت با ۵ گل حریف خود را در هم کوبید تا از همین الان صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دین هندرسون تیم فوتبال منچستریونایتد دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم

اندی کول مهاجم انگلیسی سال های گذشته منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس، تیم منتخب از هم بازی های سابق خود را معرفی کرد. 

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها