Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده آمریکا در سازمان ملل بر این باور است که چین و روسیه احتمالا هرگونه قطعنامه علیه ایران را وتو می کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، کیلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی اذعان کرد: احتمالا چین و روسیه هرگونه قطعنامه ضد ایرانی در شورای امنیت را وتو خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحریم تسلیحاتی ایران باید تمدید شود.

بر اساس این گزارش، آمریکا تلاش زیادی را آغاز کرده است تا تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران را که در ماه اکتبر و در چارچوب توافق هسته‌ای به پایان خواهد رسید، تمدید کند.

روایت آسوشیتدپرس از جدال ایران و آمریکا در شورای امنیتسخنگوی وزارت خارجه: احتمال تبادل بیشتر زندانیان بین ایران و آمریکا وجود دارد

 

وی در نشست سالیانه انجمن امنیتی اسپن، افزود: روسیه و چین احتمالا هر قطعنامه‌ای علیه ایران را وتو خواهند کرد.

کرافت گفت: راهبرد جهان کامل همیشه این بوده است که آنها (روسیه و چین) رای ممتنع بدهند و قطعا وتو نکنند، با این حال باید واقع بین باشیم. در شرایط کنونی راهبرد این است که با دیگر اعضای شورای امنیت همکاری کنیم تا چین و روسیه را به گوشه‌ای بفرستیم و آنها را توجیه کنیم.

این مقام ارشد آمریکایی اظهار داشت: ما باید از کشورهای عربی، اسرائیل و کشورهای اروپایی محافظت کنیم. روسیه و چین هم نمی خواهند ایران به سلاح های اتمی دست پیدا کند. همه ما این را می دانیم.

وی در ادامه ادعا کرد: تمدید تحریم تسلیحاتی ایران انتخاب بین آزادی و استبداد است. به نظر من این مساله اهمیت زیادی دارد که تلاش برای تمدید این قطعنامه را به موقع آغاز کردیم چرا که این مساله مهم و حیاتی است و برای چند نسل آینده روی جهان تاثیر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,90,95,1128/CT10 بیشتر بخوانید... روایت آسوشیتدپرس از جدال ایران و آمریکا در شورای امنیت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روایت آسوشیتدپرس از جدال ایران و آمریکا در شورای امنیت پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ۷۳ کشته و بیش از ۳۷۰۰ زخمی در انفجار مهیب بیروت/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای در لبنان+فیلم و عکس ۲ اولین بیانیه حزب الله لبنان پس از انفجار مهیب بیروت ۳ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۴ چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ ۵ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد ۶ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت ۷ چرایی وحشت حکام عرب حاشیه خلیج فارس از شکست احتمالی ترامپ ۸ گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی مهمترین اخبار بین الملل ۷۳ کشته و بیش از ۳۷۰۰ زخمی در انفجار مهیب بیروت/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای در لبنان+فیلم و عکس کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت آمریکا پیش نویس قطعنامه جدیدی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ارائه کرد مهمترین اخبار تسنیم گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی/ چه‌مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انفجار بیروت تحریم تسلیحاتی ایران و آمریکا شورای امنیت چین و روسیه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم

یک قطار باری حامل بنزین و پروپان در مرز دو ایالت آریزونا و نیومکزیکو از ریل خارج شد و آتش گرفت. 

آسوشیتدپرس گزارش داد این حادثه بعد از ظهر روز جمعه ۲۶ آوریل در منطقه لوپتون رخ داد. هیچ گزارشی از تلفات حادثه وجود ندارد. با این حال با توجه به شدت بحران احتمال کشته یا زخمی شدن عده‌ای وجود دارد.

به گفته پلیس محلی، در مجموع شش واگن در آتش سوخت. این انفجار تردد در بزرگراه بین ایالتی که یک مسیر کلیدی برای تردد بار است، محدود کرد.

لنا کنت، سخنگوی راه‌آهن BNSF گفت که کارکنان این شرکت در محل حضور دارند و در حال جمع آوری بقایای واگن‌های سوخته هستند. 

علت خروج از ریل در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا