Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:52:10 GMT

یادبود حسین عرفانی در «پرنیان صدا»

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۲۱۱

یادبود حسین عرفانی در «پرنیان صدا»

به گزارش خبرنگار مهر، «پرنیان صدا» این هفته با حضور پیشکسوتان و کارشناسان دوبله کشور منوچهر والی‌زاده، علیرضا جاویدنیا و عباس مطمئن‌زاده زندگی و آثار هنری پیشکسوت دوبله مرحوم حسین عرفانی را مرور می‌کند.

حسین عرفانی ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ درگذشت و از دوبلورهای مطرح ایران بود که کار دوبله را از سال ۱۳۴۰ و مدیریت دوبلاژ را از ۱۳۵۶ آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرفانی همانند بسیاری از هنرمندان موفق عرصه دوبله کار خود را با تئاتر آغاز و بیش از چهاردهه به گویندگی پرداخت. عرفانی به علت ابتلا به سرطان ریه روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ در سن ۷۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.

«پرنیان صدا» جمعه شب‌ها از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد به صورت زنده با اجرا و گویندگی سعید توکل روی آنتن می‌رود.

همزمان با پخش زنده «پرنیان صدا» از بخش شبانگاهی رادیوپیام، این برنامه از طریق سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا به صورت زنده و تصویری پخش می‌شود.

کد خبر 4991436 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین عرفانی رادیو پیام دوبله ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی سازمان سینمایی شبکه سه سیما شبکه پنج سیما خسرو سینایی سینمای مستند موسیقی نواحی رادیو نمایش پرنیان صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز