Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@19:42:49 GMT

استقبال از فیلم راسل کرو در بریتانیا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۲۷۶

استقبال از فیلم راسل کرو در بریتانیا

ایران اکونومیست-به‌دنبال بازگشایی یک سوم سالن‌های سینمایی پس از تعطیلات کرونایی، فیلم «قاطی کرده» با بازی راسل کرو در راس باکس آفیس بریتانیا و ایرلند قرار گرفت.

«قاطی کرده» با فروش بیش از ۱۷۵ هزار پوند (۲۲۹ هزار دلار) در طول آخر هفته، فیلم اول گیشه‌های بریتانیا و ایرلند شد.

این فیلم در ۲۴۳ سالن سینما به نمایش درآمد و در عین بازگشت محتاطانه تماشاگران به سالن‌های سینما، توانست موج متوسطی از اشتیاق را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع‌کننده فیلم در این باره گفت: همه یاد می‌گیریم چطور با کووید ۱۹ کنار بیاییم، ضمن اینکه در چند ماه اخیر نشان دادیم چقدر به سینما و هنر و آینده آن توجه داریم و همه نگرانی‌ها را با مخاطبان به اشتراک گذاشتیم.

سینماهای بریتانیا ابتدا کارشان را با تریلر «آب سیاه» و کمدی «مادر صحنه‌ای» شروع کردند. در هفته‌های آینده قرار است فیلم «بینوایان» لاج لی از فرانسه نیز اکران شود.

«به جلو» دیزنی فیلم دیگر سینماهای بریتانیاست که با کاهش ۴ درصدی، فروشی ۷۷ هزار دلاری را از نمایش در ۲۳۹ پرده سینما کسب کرد. این فیلم از ۶ مارس (۱۵ اسفند) که اکران شد تاکنون ۵.۷ میلیون پوند (۷.۴ میلیون دلار) در بریتانیا فروش داشته است.

در مکان سوم گیشه‌های بریتانیا انیمیشن استرالیایی «۱۰۰ درصد گرگ» ایستاده که بیش از ۳۳ هزار پوند (۴۳ هزار دلار) از نمایش در ۱۴۶ سالن سینما فروش داشته است. اپیزود پنجم «جنگ ستارگان» نیز با اکران مجدد در ۱۵۷ سالن سینما فروشی ۳۱ هزار پوندی را ثبت کرده است.

در بریتانیا یک سوم از ۹۱۹ پرده موجود شروع به کار کرده‌اند و بخش دیگری از آنها یکم سپتامبر (۱۱ شهریور) کارشان را از سر می‌گیرند. سینماهای زنجیره‌ای اودئون نیز از چند هفته دیگر شروع به کار می‌کنند.

بخش دیگری از سینماها هم قرار است از ۸ آگوست (۱۸ مرداد) شروع به کار کنند. در هر حال تماشاگران هم موظفند با ماسک وارد سینما شوند.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود

جائکو، برند فرعی چری که مخصوص بازار‌های بین‌المللی ساخته شده، انتظار می‌رود در تابستان ۲۰۲۴ وارد بازار بریتانیا شود. جائکو J ۷ یا چری تانسو ۰۶ همچنین قرار است توسط مدیران خودرو به بازار ایران بیاید.

به گزارش خبرآنلاین، جدیدترین مدل جائکو J ۷ در واقع نسخه پلاگین هیبریدی چری تانسو ۰۶ بوده و اخیراً در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد. این خودروی جدید احتمالاً در ژوئن ۲۰۲۴ با قیمت اولیه تقریبی ۴۰ هزار پوند انگلیس در بریتانیا عرضه شود.

ظاهر جائکو J ۷ شبیه به چری تانسو ۰۶ است. تفاوت ظاهری این دو خودرو با یکدیگر، در لوگو "JAECOO" بوده که در جلوپنجره با لوگو چری شده است.

چری تانسو ۰۶ مدل ۲۰۲۴ دارای ابعاد ۴۵۳۸/۱۸۹۸/۱۶۸۰ میلی‌متر بافاصله بین دو محور ۲۶۷۲ میلی‌متر است. انتظار می‌رود جائکو J ۷ نیز همین اندازه را داشته باشد. از طرفی، خودروی جدید از طراحی سقف معلق استفاده می‌کند که با دستگیره‌های مخفی درب‌ها و رینگ‌های پنج پره هماهنگ شده است. یک سانروف پانوراما نیز وجود دارد.

نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو و موتور‌های الکتریکی دوگانه تامین می‌شود. حداکثر قدرت موتور بنزینی به ۱۹۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور به ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸ ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، برد جامع کروز آن ۱۲۰۰ کیلومتر است در حالی که برد حالت الکتریکی خالص آن تقریباً ۱۰۰ کیلومتر است. در حال حاضر، چری به طور رسمی مشخصات پیشرانه را تأیید نکرده است.

فضای داخلی مطابق با تانسو ۰۶ است. یک صفحه‌نمایش کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی و عمودی ۱۴.۸ اینچی و یک فرمان D شکل در این بخش وجود دارند. سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲ نیز در این خودرو حضور دارد که دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و تشخیص نقاط کور است.

در سال ۲۰۲۳، چری سالانه ۹۳۷٬۱۴۸ دستگاه خودرو صادر کرد که نسبت به سال قبل ۱۰۱.۱ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن