Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، صدیقه مرادی مهدی آبادی افزود: در راستایی برگزاری نخستین همایش استانی تبیین سیره شخصیتی دانشمند شهید باهنر در استان با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، جشنواره فرهنگی و هنری "دانشمند شهید محمدجواد باهنر" ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان کرمان از ۱۳ مردادماه لغایت ۲ شهریورماه ۹۹ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگیان این جشنواره، متقاضیان می توانند از ۱۵ مردادماه ۹۹ با شرکت در مسابقه کتاب خوانی از کتاب "گسترش نهضت حسینی" تالیف شهید باهنر در سامانه  Ltms  ثبت نام کنند، اظهار داشت: زمان برگزاری این مسابقه ویژه فرهنگیان سراسر استان در سامانه Ltms در بخش (جشنواره ها و مسابقات) این سامانه، ۲ شهریورماه ۹۹ است.

مرادی مهدی آبادی تعمیق شناخت و باورها نسبت به اندیشه های شهید باهنر و ارتقای بینش سیاسی و دینی دانش آموزان و فرهنگیان نسبت به ابعاد شخصیتی شهید باهنر را از اهداف این جشنواره فرهنگی و هنری عنوان کرد و افزود: دانش آموزان دوره ابتدایی اول و دوم می توانند در مسابقات "بهترین نقاشی" و "بهترین دلنوشته" پیرامون شهید باهنر و بر اساس شیوه نامه ارسالی در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات "داستان نویسی"، "خطاطی"، "طراحی پوستر" و "عکاسی موبایلی" نیز برای دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: جوایز نفیسی به رتبه های اول تا سوم این جشنواره، در تمامی رشته ها و دوره های تحصیلی از سوی دبیرخانه استانی جشنواره شهید محمدجواد باهنر اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان، تاکید کرد: آثار دانش آموزان شهرستان ها و مناطق پس از بررسی و داوری در خود شهرستان و منطقه، یک نفر در هر رشته به عنوان نفر برتر به دبیرخانه استانی ارسال خواهد شد و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی طبق شیوه نامه ارسالی، ۲ شهریور ماه ۹۹ است و به آثاری که بعد از این تاریخ ارسال شوند هیچ ترتیب اثری داده نمی شود.

مرادی مهدی آبادی، افزود: فرهنگیان و دانش آموزان سراسر این استان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری مسابقات و شرکت در این جشنواره فرهنگی و هنری به شیوه نامه ارسالی به مدارس سراسر استان و منتشر شده در کانال های اطلاع رسانی و پرورشی شبکه مجازی شاد مراجعه کنند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان شهید باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی

فرهاد قائمیان مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) درباره اینکه در بخشی از فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم رضوان تنها متولدین دهه هفتاد به بعد امکان ارسال آثار خود را به جشنواره دارند با خط فکری همراه بوده است یا خیر گفت: واقعیت این است که این بخش یکی از اهداف ماست وگرنه ما آن نسل قبلی یا مقطع سنی قبل هفتاد را نادیده نگرفته‌ایم و سعی کرده‌ایم که این مقطع سنی را پرورش دهیم و با فرهنگ رضوی بیشتر آشنا کنیم تا به همین دلیل در فیلم‌های کوتاهشان بتوانند آموزش هم ببینند.

وی ادامه داد: قبل از هر چیزی تاکید می‌کنم آموزش، آموزش و آموزش. برای همین کارگاه‌هایی را که مد نظرمان است، گفته شده و در فراخوان هم اعلام شده است. از این طریق ما باید بتوانیم روال و مسیری را فراهم کنیم که با آن اشاعه فرهنگی در میان نسل جوان که شاید یکم احتمالا دور شده اند انجام شود و همچنین بتوانیم برای فیلم‌هایی که ساخته می‌شوند با فیلم‌های کوتاه، نیمه بلند این عزیزان را به سوی فیلم‌های سینمایی بلند پرتاب شوند.

قائمیان مدیربیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) درباره  وضعیت کارگاه‌های برنامه ریزی شده جشنواره فیلم دینی رضوان در استان‌های کشور گفت: در تمامی استان‌ها این اتفاق خواهد افتاد شاید ما بتوانیم کارگاه هایی را که در استان ‌های مختلف انجام شده است با افرادشان گزینش کنیم تا این عزیزان هم برای زیارت آقا امام رضا(ع) تشریف بیاورند و هم در یک کارگاه مقدماتی کارها را انجام دهیم و در نهایت این عزیزان بتوانند برای جشنواره حاضر شوند.

وی درباره وضعیت اکران فیلم‌های نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان پاسخ داد: با سازمان سینمایی، حوزه هنری و سینماهایی که در حیطه این بخش‌ها هستند صحبت شده است تا ما بتوانیم قبل از اکران فیلم‌های سینمایی این آثار را به صورت کلیپ کوتاه اکران کنیم. به نوعی این اتفاق در تلویزیون اتفاق افتاده است تا بتوانیم به عبارتی فرهنگ سازی کنیم که ما فیلم کوتاه و کار نسل جوان هم تماشا کنیم. تاثیر گذاری فیلم‌های کوتاه خیلی بیشتر خواهد بود، صرف موضوع اینکه ما یک فیلم بلند ببینیم نیست بلکه می‌خواهیم ببینیم جوانان‌هایی که در خانه های خودشان هستند چه تفکری دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان