Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:36:57 GMT

ورود اقلام ضد فرهنگی و کالاهای ممنوعه، خط قرمز مرزبانی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۲۸۰

ورود اقلام ضد فرهنگی و کالاهای ممنوعه، خط قرمز مرزبانی

فرمانده مرزبانی ناجا، ورود اقلام ضدفرهنگی و کالاهای ممنوعه از مرزها را خط قرمز مرزبانان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس سردار"احمدعلی گودرزی" در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و کشفیات مرزبانی در استان کردستان، اظهار داشت: استان کردستان، با مردمانی غیور و انقلابی، در زمان انقلاب اسلامی همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و از اقوام اصیل ایرانی هستند که افتخار کشورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به شرایط سخت خدمتی مرزبانان در مرزها، افزود: همرزمانم با آموزش های پیشرفته نظامی، دفاعی با آمادگی بسیار مطلوبی برای دفاع از حدود و ثغور کشور با اقتدار ایستاده اند.

سردار گودرزی، سفر مقام  معظم رهبری(مدظله العالی) در سال 1388 به استان کردستان را مایه خیر و برکت برای استان دانست و تصریح کرد: تقدیم 5400 شهید گلگون کفن در راستای تامین امنیت استان کردستان موید این است که مردم اصیل این دیار پشتیبان بی دریغ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به پشتیبانی مرزنشینان در برقراری امنیت پایدار مرزهای ایران اسلامی، بیان داشت: مرزنشینان سراسر کشور، مرزیاران افتخاری هستند و بحمدلله هماهنگی مطلوبی میان مرزبانان و مرزنشینان وجود دارد.

سردارگودرزی با تاکید بر امنیت پایدار و مثال زدنی در مرزهای استان کردستان، گفت: مرزبانان در تلاش هستند که معیشت مرزداران و مرزنشینان را به معنای واقعی اجرایی و عملی کنند و اعتقاد دارند که در راستای کمک به اقتصاد مرزنشینان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با اشاره به دو بازارچه مرزی "باشماق" و "سیرانبند" و مراودات تجاری، اقتصادی در استان کردستان، گفت: با توجه به بیماری منحوس کرونا، مرز باشماق برای تبادلات تجاری با کشور عراق باز بوده و مرزبانان علاوه بر تامین و برقراری امنیت مطلوب آن منطقه، آمادگی دارند با فعال شدن بازارچه مرزی "سیرانبند" امنیت آن را تامین کنند.

سردار گودرزی، ارتباط و تعامل مطلوب جمهوری اسلامی ایران با کشور عراق و اقلیم کردستان را نشان از دیپلماسی قوی دانست و بیان داشت : هم افزایی و هماهنگی بسیار خوبی بین نیروهای مسلح، دستگاه های اطلاعاتی و مردم شریف استان وجود دارد و با کسانی که درصدد اقدام ضد امنیتی بر علیه کشور باشند مقابله خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به ورود و خروج کالاهای غیر قانونی، گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت کشور مناطق قرمز و زرد در مرزها مشخص شده  و مرزبانان برابر قانون از سرحدات کشورمان پاسداری می کنند.

این مقام ارشد مرزبانی با بیان اینکه مرز مقدس است و همرزمانم مدافع امنیت مرزها هستند، تاکید کرد: مرزداران با اقتدار در مقابل معاندین و ضد انقلاب ها در مرزهای ایران اسلامی ایستاده اند و اجازه ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران به آنان داده نمی شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به شایعات اخیر تیراندازی مرزبانان به کولبران، افزود: برای هرکشوری حریم و مرز با قوانین مشخص تعریف شده است و مرزهای ایران اسلامی هم تابع قوانین و مقررات کشور بوده و مرزداران به کسانی که به قانون عمل می کنند، احترام می گذارند و در برابر قانون شکنان با اقتدار مقابله می کنند.

سردار گودرزی، ورود اقلام ضدفرهنگی و کالاهای ممنوعه از مرزها را خط قرمز مرزبانان اعلام و تصریح کرد: ما به حکم قانون، پشتیبان کشور و مردم هستیم و با پشتوانه مردم و مرزنشینان، امنیت در مرزها را برقرار می کنیم و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد اقلامی را وارد کشورکنند که امنیت هموطنانمان را به مخاطره بیاندازد.

فرمانده مرزبانی ناجا، روحیه مرزبانان در برقراری امنیت مرزهای استان کردستان را مطلوب عنوان و بیان کرد:  همرزمانم با ابتکار و خلاقیت امنیت در مرزهای استان را برقرار می کنند که از یکایک آنها بدلیل حضور شبانه روزی در مرزها تقدیر می کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا مرز کولبران اقلام ممنوعه قاچاق امنیت کردستان بازارچه خط قرمز پلیس ناجا مرزبانی فرمانده مرزبانی ناجا جمهوری اسلامی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز کار و کارگر در جمع کارگران و کارگزاران مجتمع دخانیات گیلان در رشت اظهار کرد: تکریم از کارگران و جامعه کارگری و بهبود پرداخت دستمزد و مزایا موجب شور و نشاط می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در این استان خبر داد و بیان کرد: بالا رفتن ضریب امنیت شغلی در گیلان کاهش نرخ بیکاری را توأم شده است.

آقاجانی با بیان اینکه بازار عرضه و تقاضای کار در گیلان به تعادل نسبی رسیده است، گفت: امنیت شغلی برای کارگران گیلانی نسبت به گذشته تضمین شده است.

وی با بیان اینکه پرورش نیروی ماهر در شرکت‌ها اتفاق می‌افتد، افزود: امروزه احساس اینکه پشت درب کارخانه‌ها نیروی کار ماهر و آماده وجود دارد، دور از منطق است.

ارتباط مستقیم توسعه کشور با جامعه کارگری

«محمدرضا احمدی سنگری» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران همچون حافظان امنیت و سلامت و دیگر گروه‌ها در شبانه‌روز برای ارتقای کشور زحمت می کشند.

به گفته وی جامعه کارگری در پایداری امنیت اقتصادی کشور، رشد، توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور سهیم هستند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اثر مستقیم حال خوب کارگر با حال خوب جامعه، بیان کرد: اگر حال کارگر و اقتصاد خوب باشد جامعه در مدار پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

کد خبر 6090374

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟