Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در حالی که کبدی همدان با وجود کسب سهمیه، حضور در لیگ برتر کشور را به دلیل نداشتن حامی مالی از دست داد، رئیس جدید هیئت استان معتقد است پیشرفت این رشته در گرو جذب حامی مالی و فعال شدن هیئت‌های شهرستان‌های استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، کبدی استان همدان از جمله رشته‌هایی است که در سطح کشور برای خود نام و آوزاه‌ای کسب کرده و افتخارات متعددی برای ورزش همدان رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا که تیم ملی کبدی ایران برای نخستین بار از سد محکم تیم ملی هند گذشت و قهرمان این مسابقات شد، حمید میرزایی پارسا به عنوان بازیکن و وحید خراقانی به عنوان مربی عضو تیم ملی ایران بودند و نقش مهمی در این موفقیت ایفا کردند.

اما به هردلیلی کبدی استان همدان در سال‌های اخیر علاوه بر کاهش تعداد ورزشکار بیمه شده، با مشکلات مالی نیز دست و پنجه نرم کرده است؛ چنان که تیم فتح کبودرآهنگ 2 فصل پیش موفق به کسب سهمیه لیگ برتر شد، اما به دلیل نداشتن حامی مالی در فصل بعد نتوانست در لیگ برتر حاضر شود.

مسابقات کبدی کشور در دانشکده شهیدباهنر شیراز برگزار می‌شودتلاش نهایی 4 استان برای میزبانی مسابقات کبدی جوانان جهانمسابقات کبدی قهرمانی کشور به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود


انتخاب رئیسی جوان برای هیئت کبدی همدان

با اینحال در اردیبهشت ماه امسال با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کبدی، جوان‌ترین رئیس هیئت‌های ورزشی استان که خود از فعالان حوزه جوانان و نیز شهردار شهر شیرین‌سو از توابع شهرستان کبودراهنگ است و سابقه مدیریت ورزشی نیز به عنوان دبیر هیئت اسکیت در کارنامه خود دارد، امیدی در دل ورزشکاران این رشته ایجاد شد تا کبدی همدان با رفع مشکلات مالی دوباره اوج بگیرد.

اما اهم مشکلات کبدی استان همدان چیست؟ و رئیس جدید این هیئت چه تدابیری برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی اندیشیده است؟

تعطیلی رشته کبدی به دلیل شیوع کرونا

رئیس هیئت کبدی استان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که مدت 2 ماه است که از صدور ابلاغ من به عنوان رئیس هیئت کبدی استان همدان می‌گذرد اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا و نیز از آنجا که کبدی از جمله رشته‌های پربرخورد است و ورزشکاران مدام با یکدیگر تماس بدنی دارند، فعالیت‌های این رشته در این مدت تعطیل بوده است.

سید مصطفی موسوی افزود: نظر به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان برگزاری مسابقات کبدی فقط در شرایط وضعیت سفید امکان پذیر است.

وی عنوان کرد: با همه این اوصاف سعی کردیم در فضای مجازی جلسات متعدد تخصصی را برگزار کنیم و برای بهتر شدن آینده این رشته با جامعه کبدی تبادل نظر داشته باشیم و نقاط ضعف و قوت کبدی استان را بررسی کنیم.
 

فعال کردن هیئت‌های شهرستان در دستور کار هیئت استان

رئیس هیئت کبدی استان همدان با بیان این که لازمه توسعه کبدی استان فعال کردن این رشته در بخش همگانی و معرفی بیشتر آن به خانواده‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان است گفت: از دیگر اقدامات لازم برای توسعه کبدی استان فعال کردن هیئت‌های شهرستان‌های استان است.

موسوی با بیان این که کبدی در استان همدان تک قطبی است اظهار داشت: در بخش آقایان شهرستان کبودرآهنگ و در بخش بانوان شهرستان ملایر حرف اول را می‌زنند و لازم است شهرستان‌های دیگر استان تقویت شوند.

وی افزود: برای تقویت کبدی در شهرستان‌های استان روسای هیئت شهرستان‌های همدان، ملایر، کبودرآهنگ، بهار، اسدآباد و نهاوند انتخاب شده است، اما در شهرستان‌های درگزین، فامنین و رزن رئیس هیئت انتخاب نشده است و در این شهرستان‌ها به دنبال انتخاب فردی مناسب هستیم.

کاهش ورزشکاران سازمان یافته در کبدی همدان

رئیس هیئت کبدی استان با اشاره به کاهش تعداد ورزشکاران سازماندهی شده  این رشته در استان طی سال‌های اخیر گفت: در سال 94 در کبدی استان نزدیک به یک هزار و 200 ورزشکار سازماندهی شده فعالیت می‌کردند، اما در سال 98 این آمار به 139 نفر کاهش یافته است که 104 نفر در بخش آقایان و 39 نفر در بخش بانوان فعالیت می‌کنند.

موسوی با اشاره به این که برای افزایش ورزشکاران کبدی برنامه‌های ویژه‌ای داریم عنوان کرد: تعداد مربیان فعال استان 15 نفر و تعداد داوران استان نیز 11 نفر است.

وی با اشاره به این که 4 داور استان دارای درجه بین المللی هستند و 2 مربی استان نیز سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی را دارند تصریح کرد: کبدی دارای 3 شاخه ساحلی، سرکل کبدی و کبدی سالنی ( 5 نفره و استاندارد) است که در حال حاضر فقط در بخش سالنی استاندارد فعال هستیم، اما قصد داریم کمیته‌های ساحلی و سرکل کبدی را نیز فعال کنیم.

تاسیس خانه کبدی در تمام شهرستان‌های استان

رئیس هیئت کبدی استان همدان با بیان این که کبدی ورزشی ارزان است و به زیرساخت‌ چندان پیچیده‌ای هم نیاز ندارد اظهار داشت: در شهرستان کبودرآهنگ خانه کبدی داریم البته استاندارد نبود، اما آن را استانداردسازی کردیم و در پی آن هستیم که در سایر شهرستان‌های استان خانه کبدی را راه اندازی کنیم.

موسوی با بیان این که کبدی همدان از نداشتن حامی مالی ضربه خورده است و امتیاز لیگ برتر را به همین دلیل سال گذشته از دست دادیم گفت: به دنبال جذب اسپانیر و حضور در لیگ برتر یا ملی در دو بخش آقایان و بانوان، و در تمام رده‌های سنی هستیم.

انتهای پیام/747/ی

R41405/P/S6,75/CT7 بیشتر بخوانید... گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| کار سخت بانوان در نخستین روز مسابقات کبدی/ مصاف مردان با تیم ژاپن گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| برنامه مسابقات کبدی زنان و مردان ایران مشخص شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| کار سخت بانوان در نخستین روز مسابقات کبدی/ مصاف مردان با تیم ژاپن گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| برنامه مسابقات کبدی زنان و مردان ایران مشخص شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۲ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۳ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۴ گزارش| قفل ۳۰ ساله بر درب بزرگ‌ترین پروژه صنعت آب غرب کشور/ سد تالوار در کماست ۵ فرمانده مرزبانی ناجا: تیراندازی به‌سوی کوله‌بران کاملاً کذب است/ شایعات توطئه ضدانقلاب/ کوله‌بران مورد حمایت مرزبانی هستند ۶ ‌نفوذ جریان‌های سیاسی ‌به فضای دانشگاه‌های کردستان / اساتید متدین و انقلابی منزوی شده‌اند ۷ قدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم ۸ علائم خطر و بروز بیماری کرونا را بیشتر بشناسید مهمترین اخبار استانها گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: تامین مسکن برای ‌دهک‌های پایین جامعه "آرزو" شد /دولت اهتمامی برای رفع مشکل ندارد حکم قصاص قاتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی ‌اجرا شد‌ مهمترین اخبار تسنیم پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰ هزار میلیاردی «ای تی اف» از کجا آمد؟ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی رئیس هیئت کبدی استان شهرستان های استان کبدی استان همدان مسابقات کبدی کبدی همدان ترین اخبار حامی مالی لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دستکم ۲ هزار حامی فلسطین در بیش از ۴۰ دانشگاه آمریکا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از سی ان ان، جین بلاک رئیس دانشگاه کالیفرنیا در آمریکا از بازداشت بیش از ۲۰۰ نفر از حامیان فلسطین و غزه در محوطه این دانشگاه خبر داد.

 

تظاهرات شبانه گسترده دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه تورنتو کانادا
به گزارش شبکه خبری قدس، دانشجویان دانشگاه تورنتو در کانادا با برگزاری تظاهرات شبانه گسترده، در حمایت از غزه و آزادی فلسطین شعار سر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

خارج کردن چادر‌های دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس با بولدوزر
همزمان با سرکوب تظاهرات دانشجویان و اساتید حامی غزه در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس، بولدوزر‌ها برای برداشتن بقایای چادر‌ها و تجهیزات دانشجویان معترض از محوطه دانشگاه وارد این دانشگاه دولتی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، با پایان یافتن درگیری شدید میان نیرو‌های پلیس ضد شورش با ده‌ها دانشجوی معترض حامی غزه در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس پس از ۵ ساعت تقابل شبانه، بولدوزر‌های پلیس وارد محوطه اصلی دانشگاه شده و اقدام به جمع آوری چادر‌ها و وسایل دانشجویان کردند. بولدوزر‌ها چادر‌هایی که به زباله تبدیل شده را جمع آوری و به مکان دیگری در بیرون از دانشگاه منتقل کردند.

درخواست دانشجویان برای خروج سرمایه گذاری دانشگاه‌ها از شرکت‌های اسرائیلی
مجله تایم در صفحه اختصاصی خود در پیام رسان ایکس نوشت: دانشجویان (معترض) خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها سرمایه گذاری‌های خود را از شرکت‌های اسرائیلی و شرکت‌های مرتبط با اسرائیل بیرون بکشند. آنها از شرکت‌هایی مثل لاکهید مارتین، بوئینگ، الفابت و آمازون نام می‌برند.

 

یورش پلیس آمریکا به کتابخانه دانشگاه دولتی پورتلند

پلیس آمریکا با یورش به کتابخانه دانشگاه دولتی پورتلند، اعتراض کنندگان حامی فلسطین را از این کتابخانه با خشونت خارج کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، اوایل صبح پنج شنبه، پلیس آمریکا با یورش به کتابخانه دانشگاه دولتی پورتلند، معترضانی که این کتابخانه را اشغال کرده بودند از آن خارج کرد. معترضان حامی فلسطین در حمایت از مردم غزه، از دوشنبه قبل در کتابخانه «برندفورد پرایس میلار» The Branford Price Millar Library حضور یافته و این کتابخانه دانشگاه دولتی پورتلند را به اشغال درآورده بودند. پلیس همه دانشجویان را تهدید کرد در صورت خارج نشدن از آن، اتهاماتی متوجه آنها خواهد بود. برابر گزارش ها، در یورش پلیس به کتابخانه دانشگاه دولتی پورتلند، ۱۲ نفر بازداشت شدند.

 

تجمع حمایت از غزه در دانشگاه کمبریج انگلیس
به گزارش شبکه خبری قدس، دانشجویان دانشگاه کمبریج انگلیس با برگزاری تجمع حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.
دانشجویان که پرچم‌های فلسطین به دست داشتند، توقف تجاوز رژیم صهیونیستی را به نوار غزه خواستار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بازداشت ۲۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیا
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از سی ان ان، جین بلاک رئیس دانشگاه کالیفرنیا در آمریکا از بازداشت بیش از ۲۰۰ نفر از حامیان فلسطین و غزه در محوطه این دانشگاه خبر داد.

 

خیزش جوانان در فرانسه افتخار آمیز است
یک کاربر شبکه اجتماعی ایکس با نام کاربری لویی بویار با انتشار عکسی از بسیج دانشجویان در حمایت از فلسطینی‌ها نوشت: خیزش برای آتش بس و توقف نسل کشی در همه جای فرانسه گسترش می‌یابد.

او همچنین نوشت: خیزش جوانان در فرانسه افتخار آمیز است.

 

بازداشت ۲۰۰۰ نفر از حامیان غزه در ۴۰ دانشگاه آمریکا طی دو هفته
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، روزنامه واشنگتن پست از بازداشت بیش از دو هزار نفر از حامیان فلسطین و غزه در بیش از ۴۰ دانشگاه آمریکا طی دو هفته گذشته خبر داد.

 

مصاحبه معترض هلندی حامی فلسطین در حالی که او را روی زمین می‌کشیدند
حساب کاربری سام یوسف پژوهشگر دانشگاهی در آمریکا با انتشار تصاویری از معترصان هلندی در فضای مجازی ایکس نوشت هیچ فردی را ندیدم که در حالی که او را روی زمین می‌کشند، با آرامش مصاحبه کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این یک هلندی شجاع است که در کنار دیگر هلندی‌های آزاده از غزه حمایت کرده است.

 

 شعارهای دانشجویان دانشگاه سیانس پو در پاریس در حمایت از غزه کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصاویری از دانشجویان دانشگاه سیانس پو (علوم سیاسی) در پاریس منتشر کرد که در حمایت از غزه شعار سرمی دهند و به خیزش دانشجویی جهانی در حمایت از فلسطین پیوستند.

این دانشگاه در پی تظاهرات حامیان غزه در این دانشگاه، دفتر مرکزی خود را در پاریس تعطیل کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

تحصن دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه لوزان سوییس
به گزارش‌ای اف پی، حدود ۱۰۰ دانشجوی طرفدار فلسطین با تسخیر سالن ورودی ساختمان دانشگاه لوزان (UNIL) خواستار تحریم دانشگاهی موسسات اسرائیل و آتش بس فوری و دائمی در جنگ با حماس در غزه شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

تصاویری از سرکوب دانشجویان سوربن در فرانسه
خبرگزاری قدس تصاویری از لحظه سرکوب تظاهرات دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به نسل کشی در غزه به دست نیرو‌های امنیتی فرانسه منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • بازداشت دستکم ۲ هزار حامی فلسطین در بیش از ۴۰ دانشگاه آمریکا
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند