Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@16:36:17 GMT

سریال نوروزی جدید تلویزیون با بازی حمید لولایی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۵۸۰

سریال نوروزی جدید تلویزیون با بازی حمید لولایی

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، این سریال به قول علی مسعودی نویسنده و کارگردانش، بازخوانی خاطراتش در کوچه پس کوچه‌های محلات مشهد است. تمام "نوروز رنگی" در مشهد فیلمبرداری می‌شود به جز بازیگران اصلی مثل شهرام قائدی، داریوش سلیمی، محمد اسلامی، ماهان عبدی، جواد خواجوی و البته اضافه شدن حمید لولایی، بازیگران محلی و بومی زیادی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مسعودی از نگارش قسمت‌های پایانی "نوروز رنگی" و روزهای آخر پیش‌تولید خبر داد و گفت: ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید و به امیدِ آرام‌شدن کرونا، از اول شهریورماه "نوروز رنگی" را جلوی دوربین خواهیم برد. سه ماه تصویربرداری طول می‌کشد و تدوین همزمان اتفاق می‌افتد.

این مجموعه در فضای روزهای پایانی اسفندماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ می‌گذرد. کاری که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در مشهد بپردازد. چهار جوانی که یکی از نقش‌های اصلی را جواد خواجوی ایفا می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کاخ گلستان کنکور 99 هفت تپه حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت سریال نوروزی علی مسعودی حمید لولایی طرح ترافیک 99 کاخ گلستان کنکور 99 هفت تپه حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد

 به گزارش تابناک، صبح سینما نوشت: جواد عزتی بازیگری را با فیلم‌های کمدی شروع کرد و توانست خود را به عنوان یک کمدین معرفی کند. جواد عزتی در ادامه فعالیتش وارد عرصه بازی در فیلم و سریال‌های جدی شد و در این حوزه نیز درخشید.

جواد عزتی علاوه بر بازیگری اخیرا وارد عرصه کارگردانی شده و موفق شد با فیلم پرفروش تمساح خونی در جشنواره ۴۲ فیلم فجر جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کند.

«وحشی» نام دومین سریال هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی است که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا صابری برعهده دارد و چهره‌های دیگری نظیر نگار جواهریان در آن ایفای نقش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جواد عزتی با فصل ۳ و ۴ زخم کاری به زودی می‌آید
  • جواد عزتی با فصل ۳ و ۴ زخم کاری به زودی می‌آید | ویدئو
  • (تصاویر) حمید صفت، بازیگر سریال هفت سر اژد‌ها و مادرش
  • آخرین عکس از این روزهای رضا رویگری
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»