Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: گرانی، تورم و مشکلات اقتصادی گویا جزء لاینفک مردم ما شده و انگار مسئولان به این موضوع عادت کرده‌اند و از سوی دیگر مرگ هموطنان ما به خاطر بیماری کرونا هم به یک موضوع عادی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالناصر درخشان در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 15 مرداد  99) مجلس گفت: گرانی، تورم، مشکلات اقتصادی، انگار جزء لاینفک زندگی مردم عزیز ما شده است و انگار مسؤولان به این موضوع عادت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر این روزها می‌بینیم مرگ هموطنان عزیز ما به خاطر بیماری منحوس کرونا هم موضوعی عادی شده است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید! مردم به تدبیرهای شما امید بسته بودند، امیدهایی که به یأس و ناامیدی تبدیل شد.

وی افزود: آیا به این فکر کرده‌اید که با سقوط ارزش پول ملی کشورمان شأن و شکوه و اعتماد به نفس مردمان ما تنزل پیدا خواهد کرد؟ وقتی زندگی بر ملت ما سخت‌تر می‌شود و قدرت خریدشان پایین‌تر می‌آید، وقتی پدری شرمنده خانواده و فرزندانش می‌شود، این همان تنزل شأن و شکوه و منزلت و اعتماد به نفس مردم است.

درخشان خاطرنشان کرد: سال‌ها پیش مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد بدون نفت توصیه‌ جدی داشتند. کاش آن که آن تدبیرها برای استفاده از آنچه که خداوند متعال به ملت ارزانی کرده بود استفاده می‌شد. نمایندگان ملت! شما دیگر تدبیر نکنید، بلکه باید حرکتی سریع و جهادی برای حل این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کنید.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس اظهار داشت: آقای رئیس جمهور‍! در این فرصت باقیمانده خدمت اقدامی عاجل و سریع مبتنی بر خرد و برای خروج از معضلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستور کار خود قرار دهید.

وی افزود: بزرگ‌ترین و چالش جدی کشور سوء مدیریت است و نه تحریم‌های ظالمانه و عدم استفاده از نیروهای متخصص و جوانان کاربلد در پست‌های مدیریتی، امیدوارم که نمایندگان ملت از جایگاه نظارتی خود برای رفع این معضل استفاده کنند.

درخشان خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان بیش از 140 هزار بازمانده از تحصیل دارد و سرانه فضای آموزشی در این استان فاصله نجومی با دیگر مناطق کشور دارد. در حوزه راه استان داشتن بزرگراه رویای مردمان استان شده است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس اظهار داشت: مردم جنوب سیستان و بلوچستان با وجود این که در کنار اقیانوس هستند و با وجود داشتن منابع آبی فراوان برای جرعه آبی تشنه‌اند. آیا این تشنگی شایسته مردمان این سرزمین غنی است؟ موضوع دیگر افت ولتاژ برق این مناطق در دمای 50 درجه است. واقعا در این شرایط سخت چگونه می‌تواند زندگی کرد و یا حتی زنده ماند؟

وی افزود: فقدان امکانات بهداشتی و درمانی سلامت مردم جنوب استان سیستان و بلوچستان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با خطر جدی مواجه کرده به گونه‌ای که مردم این مناطق با کوچک‌ترین بیماری راهی استان‌های همجوار می‌شوند. اکثر درمانگاه‌های این منطقه فاقد پزشک است.

درخشان در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مردم ایرانشهر در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های قبل که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و با این روش از هموطنان کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خوزستان افزود: هموطنان توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است.

 به دانش آموزان و داوظلبان کنکور هشدار داده می‌شود فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخوردند و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور