Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: فعالیت واحدهای صنفی پرخطر با برگشت به وضعیت زرد و سفید با نظارت دقیق اجرای پروتکل‌ها آغاز می‌شود و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی برای بازرسی از اصناف در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ارژنگ عزیزی صبح امروز در بازدید از اصناف اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که واحدهای صنفی در دوران کرونایی بیشترین خسارت را متحمل شده‌اند، بنابراین نیاز است فعالیت خود را در این دوران ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که نظارت‌ها بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی استان اولویت اساسی است بیان کرد: تأثیرگذاری کرونا بر کسب و کارهای کوچک در استان اردبیل بسیار بالا است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط کسب و کار افراد صنفی در اردبیل اولویت اساسی است که درصدد هستیم در راستای توسعه برنامه‌های مقابله با ویروس کرونا در استان عمل کنیم.

عزیزی اظهار کرد: بازدید از واحدهای صنفی با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان در اردبیل اولویت اساسی است و در این زمینه برنامه‌ریزی شده برخورد با متخلفین در دستور کار قرار گیرد تا هر چه سریع‌تر اپیدمی دوم کرونا را سرکوب کنیم.

الزامات آموزش و پرورش برای مواجهه با کرونا در سال تحصیلی آینده13 شرکت دانش‌بنیان ‌چهارمحال و بختیاری در زمینه تولید محصولات ضدکرونا فعالیت می‌کنندشیب نزولی شیوع کرونا در گلستان/ شرایط بیمارستان‌های استان به ثبات رسید

وی بیان کرد: یکی از موارد حائز اهمیت تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر تعطیلی اماکنی از جمله آرایشگاه‌های زنانه است که در این باره نیز جلسات مکرر برگزار شده تا بتوانیم با برگشتن به وضعیت سفید و زرد مراکز تعطیل شده را نیز بازگشایی کنیم.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... تهران| پلمب ۱۶ واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی تسهیلات ۱۲ الی ۱۸ میلیون تومانی کارگشای واحدهای صنفی متضرر از کرونا نیست ۲۱ میلیارد ریال وام کم‌بهره به واحدهای صنفی استان بوشهر پرداخت شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تهران| پلمب ۱۶ واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی تسهیلات ۱۲ الی ۱۸ میلیون تومانی کارگشای واحدهای صنفی متضرر از کرونا نیست ۲۱ میلیارد ریال وام کم‌بهره به واحدهای صنفی استان بوشهر پرداخت شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۲ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۳ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۴ گزارش| قفل ۳۰ ساله بر درب بزرگ‌ترین پروژه صنعت آب غرب کشور/ سد تالوار در کماست ۵ فرمانده مرزبانی ناجا: تیراندازی به‌سوی کوله‌بران کاملاً کذب است/ شایعات توطئه ضدانقلاب/ کوله‌بران مورد حمایت مرزبانی هستند ۶ ‌نفوذ جریان‌های سیاسی ‌به فضای دانشگاه‌های کردستان / اساتید متدین و انقلابی منزوی شده‌اند ۷ قدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم ۸ علائم خطر و بروز بیماری کرونا را بیشتر بشناسید مهمترین اخبار استانها گزارش|در رثای فرمانده‌ای که همیشه در میدان نبرد بود/ جوانمردی که ‌قهرمان ایران شد / چرا شهید بابایی جاودانه ماند؟ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: تامین مسکن برای ‌دهک‌های پایین جامعه "آرزو" شد /دولت اهتمامی برای رفع مشکل ندارد مهمترین اخبار تسنیم پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ نامه معرفی «مدرس خیابانی» وزیر پیشنهادی صنعت اعلام وصول شد گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل