Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فاروج گفت: لازمه مهارت آموزی داشتن مطالعه در آن حوزه است لذا از خیران می خواهیم به کمک تجهیز کتابخانه مرکز فنی و حرفه ای بیایند.

«احمد دلیر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به اینکه کارآموزان مرکز فنی و حرفه ای فاقد مهارت کارآفرینی و تهیه و تدوین کسب و کارند، نیاز به مطالعه در این زمینه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فاروج با اشاره به اینکه، کتابخانه مرکز با رویکرد آموزش مهارت های کارآفرینی راه اندازی شده است، افزود: کتابخانه مهارت با 80 جلد کتاب کار خود را آغاز کرده است.

 

دلیر گفت: برای تکمیل این کتابخانه از تمامی دوستداران کتاب و مهارت به ویژه خیران شهرستان درخواست  کمک داریم تا با تامین کتاب یا اهدا آن در حوزه مهارت های شغلی و مهارت های کارآفرینی برای بهره برداری بیشتر  به توانمندی کارآموزان کمک کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در مرکز شهر فاروج هفت کارگاه با 70 حرفه فعال است، افزود: این حرفه ها شامل کشاورزی، بسته بندی مواد غذایی، خشک کن محصولات کشاورزی، کارگاه عمران، کارگاه برق و اتوماسیون، کارگاه مکانیک، کارگاه کارآفرینی و کسب و کار است.

 

ظرفیت اسمی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فاروج که در سال 90 راه اندازی شده، 100 هزار نفر ساعت با  تعهدات آموزشی به تناسب امکانات موجود در مرکز، سالانه بین 80 تا 86 هزار نفر ساعت است.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان فاروج کتابخانه فنی و حرفه ای مرکز فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در این کارگاه ۶۰ نفر از کاتبان و استادان خوشنویسی از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل حضور داشتند و شرکت کنندگان در زمینه خطوط نسخ و ثلث به صورت تخصصی آموزش دیدند.

هدف از برگزاری کارگاهآموزش کتابت قرآن کریم در مراغه پرورش کاتبان وحی و افزایش غنای هنری هنرمندان استان‌های شمال غرب کشور در زمینه کتابت قرآن است.
در این کارگاه آموزشی یک روزه ۳ نفر از استادان بین المللی مرکز کتابت قرآن کریم کشور حضور داشتند.

این کارگاه به مناسبت روز فرهنگی مراغه برگزار شد وهمزمان با این کارگاه نمایشگاه آثار استادان خوشنویسی در مراغه گشایش یافت.
این نمایشگاه به مدت یک هفته و تا ۲۱ اردیبهشت در نگار خانه استاد نیکخوی مراغه برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر