Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار لنجان گفت: استفاده از پساب فاضلاب شهرهای اطراف و بازچرخانی آب که در این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است، یک امتیاز ویژه برای فولاد مبارکه به شمار می‌رود که در راه‌اندازی پروژه بزرگ نورد گرم شماره ۲ نیز از این مسأله بهره‌مند خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، خدامراد صالحی پس از بازدید خطوط تولید فولادمبارکه در جلسه با مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: در حدود ۱۵ سال پیش به جهت مسؤولیتی که در شهرستان مبارکه داشتم از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید داشتم و امروز که با تغییرات و توسعه‌های صورت گرفته مواجه شدم، اراده آهنین مردان فولادی را بار دیگر به چشم خود دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالیت مجموعه مدیریت و پرسنل فولاد مبارکه در این خصوص قابل تقدیر است و بنده به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم، یک چنین مجموعه بزرگ صنعتی در استان اصفهان و در مجاورت شهرستان لنجان وجود دارد که در سطح ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و محصولات متنوع و با کیفیت را تولید می‌کند، مهم‌تر اینکه این مجموعه در کنار فرایند تولید و برنامه‌های توسعه خود، همواره استفاده بهینه از انرژی را در دستور کار خود قرار داده است.

فرماندار لنجان افزود: به عنوان مثال استفاده از پساب فاضلاب شهرهای اطراف و بازچرخانی آب که در این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است، یک امتیاز ویژه برای فولاد مبارکه به شمار می‌رود که در راه‌اندازی پروژه بزرگ نورد گرم شماره ۲ نیز از این مسأله بهره‌مند خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه این تدابیر میزان استفاده این شرکت از آب خام را به شدت کاهش داده گفت: در شهرستان لنجان نیز با سرمایه‌گذاری صورت گرفته شرکت فولاد مبارکه در حوزه پیش خرید پساب فاضلاب، به انجام پروژه‌های زیست‌محیطی از جمله سیستم فاضلاب شهرها کمک شایانی شده است و در عین حال بخشی از آب مورد نیاز فولادمبارکه به صورت پایدار تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: بنده به جهت مسؤولیتی که به عهده دارم و نیز به عنوان یک شهروند به وجود این مرکز صنعتی افتخار می‌کنم و به مسؤولان و کارکنان این مجموعه خداقوت عرض می‌کنم.

صالحی در پایان بیان کرد: شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا به عنوان بخشی از این شرکت، در مجاورت شهرستان لنجان قرار دارند و طبیعتاً برای کارهای معمول، مراودات مستمری وجود دارد و بنده در کنار دیگر همکارانم با توجه به مسؤولیتی که به عهده داشته‌ایم، همیشه در خصوص تسهیل روند کارهای جهادگران عزیز در فولادمبارکه اعلام آمادگی کرده‌ایم تا ضمن تسهیل، هماهنگی و مدیریت امور اداری شهرستان، در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری شده است به خوبی در کنار این عزیزان، به تولید بیشتر کمک کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهش تولید فولادمبارکه فرماندار لنجان مصرف بهینه پساب فاضلاب آب فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد امین دهقان در نشستی خبری با اشاره به بازار صادراتی روانکار، اظهار کرد: محصولات روانکار تاکنون به ۱۱ کشور شامل هند، چین، کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی، عرضه شده و با استقبال خوبی روبرو شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید، بیش از ۷۶۰ هزار تن انواع روانکار صنعتی در این شرکت تولید و افزون بر ۵۰۰ هزار تن آن، راهی بازارهای صادراتی شد، اظهار کرد: این مساله ۴۰۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور به همراه داشت و صددرصد ارزها وارد سامانه ارزی کشور شد.

به گفته وی با توجه به ظرفیت‌های صادراتی، در همکاری با گروه‌های دانش‌بنیان درصدد افزایش کیفیت محصولات تولیدی و تولید محصولات خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهی‌نامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران به عرضه محصول روغن موتور مگلوب شرکت نفت سپاهان به کشور امارات متحده عربی اشاره کرد و گفت: این محصول که با برخورداری از استاندارد روز اروپا برای خودروهای لوکس طراحی و تولید شده است، حضور نسبتاً موفقی در این بازار داشت و تلاش داریم امسال حضور خود را با قدرت بیشتری در این بازار ادامه دهیم.

دهقان از تولید روغن موتور سفارشی در این شرکت خبر داد و گفت: در قرارداد با شرکت ایران خودرو، هم‌اکنون روغن موتور ویژه موتور مورد نظر را تولید و به این خودروساز عرضه می‌کنیم.

وی با اشاره به ۱۵ برنامه در طرح توسعه، از تولید محصول گریس کلسیم برای نخستین بار خبر داد و افزود: ۹ محصول جدید در برنامه تولید بوده که سه مورد آن ویژه خودروهای سنگین و دیزل است.

عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران با بیان اینکه پروژه F.R.W هم‌اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت با هدف افزایش کیفیت محصولات، امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه دوم TDAE تولید محصول Green RPO ضمن برخورداری از قابلیت ویژه صادراتی، کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز می‌کند

کد خبر 6092333 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی