Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@03:33:53 GMT

۱۱ شهر اصفهان قرمز شد/۵ شهر در وضعیت پرخطر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۹۲۳

۱۱ شهر اصفهان قرمز شد/۵ شهر در وضعیت پرخطر

بر اساس اعلام سامانه "ماسک" در حال حاضر استان اصفهان در بحران شیوع کرونا دارای ۱۱ شهر با وضعیت قرمز، هشت شهر با وضعیت زرد، پنج شهر با وضعیت نارنجی است و هیچ شهری در اصفهان در وضعیت سفید نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور (ماسک) وضعیت استان اصفهان در زمینه کنترل شیوع کرونا مناسب است به گونه‌ای که بر اساس نقشه آماری درج شده در این سامانه این استان در حال حاضر استان اصفهان در بحران شیوع کرونا دارای ۱۱ شهر با وضعیت قرمز، هشت شهر با وضعیت زرد، پنج شهر با وضعیت نارنجی است و هیچ شهری در اصفهان در وضعیت سفید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شاخص نمادهای این سامانه، رنگ سبز نشانه وضعیت بی‌خطر، رنگ سفید نشانه کم خطر، رنگ زرد وضعیت متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر و رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.

وضعیت شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا به شرح ذیل است...

وضعیت قرمز

اصفهان

نجف آباد

فلاورجان

خمینی‌شهر

شهرضا

لنجان

چادگان

فریدن

فریدونشهر

کاشان

تیران و کرون

وضعیت نارنجی

نائین

سمیرم

شاهین شهر و میمه

خوانسار

مبارکه

وضعیت زرد

گلپایگان

نطنز

برخوار

آران و بیدگل

اردستان

خور و بیابانک

دهاقان

بویین و میاندشت

کد خبر 437312

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان آمار ابتلا به کرونا وضعیت سفید کرونا وضعیت قرمز کرونا وضعیت زرد کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان شهر با وضعیت شیوع کرونا بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا