Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار واحد از جمله یکی از بزرگترین لوازم خانگی ها به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت پلمپ شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ صالحی مدیرکل تعزیرات استان: گشت مشترک در راستای تحقق مصوبه کارگروه نظارت بر مایحتاج و کالاهای اساسی مردم با حضور تعزیرات حکومتی، دادستانی، سازمان صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی در سطح بازار استات اجراء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازرسی انجام شده در مرکز استان از بازار لوازم خانگی چهار واحد متخلف از جمله یکی از عمده فروشان لوازم خانگی به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت پلمپ و فرد متخلف برای ارائه توضیحات به تعزیرات احضار و پرونده خارج از نوبت رسیدگی می شود.

ایشان در ادامه بیان داشت: تمامی واحدهای فاقد پروانه کسب بدانند که به جهت شفافیت ارائه خدمات به مردم شریف و جهت جلوگیری از اطاله دادرسی به جهت عدم مشخص نبودن متصدی واحداهای صنفی فاقد پروانه اجازه نخواهیم داد این واحدها بدون پروانه کسب نسبت به فعالیت غیر قانونی خود ادامه دهند لذا متولیان در امر نظارت در این حوزه اقدامات لازم را مبذول  تا حقی از مردم ضایع نشود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گرانفروشی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر با بازگشت ۵۰ واحد راکد صنعتی به چرخه تولید در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن ضامن‌فر امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ستاد تسهیل جایگاه تبیین مشکلات واحدهای تولیدی است تا در خصوص آنها تصمیم‌گیری و در جهت رفع آنها و پایداری اشتغال و تولید گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم در سال جدید جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را بیش از پیش برگزار و بیشتر میدانی عمل کنیم، افزود: برگزاری مستمر و منظم این جلسات و همراهی و همکاری دستگاه‌های اداری و سیستم بانکی استان موجب شد طی دو سال گذشته ۵۰ واحد راکد تولیدی، صنعتی و گردشگری به چرخه تولید بازگردند که مهمترین آن کارخانه قند یاسوج است.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازگشت این تعداد واحد به چرخه تولید زمینه‌ساز اشتغال خوبی در سطح استان بوده است و تنها بازگشت کارخانه قند به چرخه تولید موجب اشتغال ۲۰۰ نفر شد.

وی عمده مشکلات سرمایه‌گذاران را مسائل بانکی و تمدید مهلت پرداخت تسهیلات بانکی بیان و تصریح کرد: در برخی مواقع دستگاه‌ها و بانک‌ها برای همکاری با سرمایه‌گذاران نیازمند مصوبات ستاد تسهیل هستند که در این زمینه سرعت تصمیم‌گیری افزایش می‌یابد.

ضامن‌فر خاطرنشان کرد: نگاه ستاد تسهیل این است که بدون بروکراسی اداری و اینکه واحدها درگیر زمان شوند در سریع‌ترین زمان ممکن مسائل را در ستاد تسهیل مطرح و رفع شود.

وی افزود: ستاد تسهیل در سال جدید بنا دارد جلساتی را در محل اجرای طرح‌ها و همچنین شهرستان‌ها داشته باشد و از حیث کمیت و کیفت جلسات پرباری داشته باشیم.

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عوائد و نتایج جلسات منجر به بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید و کامل شدن همه ظرفیت واحدها می‌شود تا شاهد سرمایه‌گذاری و وارد شدن طرح‌های بیشتری به چرخه تولید باشیم.

وی تصریح کرد: در استان بسیاری از دستور کارهایی که در جلسه مطرح می‌شود حاشیه امنی ایجاد می‌کند که مدیران با فراغ بیشتری به واحدهای سرمایه‌گذاری کمک کنند و در رفع مشکلات و حل مسائل این واحدها همکاری دارند.

ضامن‌فر خاطرنشان کرد: در چهارمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات شش طرح اقتصادی مطرح و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات آنها گرفته شد.

کد خبر 747960

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان