Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رمزی که جهاد دانشگاهی در این سال‌ها توانسته آن را در چشم جامعه، عالمان شهر و کشور، بزرگ جلوه دهد و آن را ارتقاء بخشد، این است که توانسته بین تخصص، تعهد و اخلاقیات جمع به وجود آورد.

حمیدرضا موحدی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نقطه‌های امیدآفرین دانشگاه‌های سراسر ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جهاد دانشگاهی بیش از ۴۰ سال سابقه دارد. مدیران و دانشجویان خلاقی در کنار هم آمدند و نهاد جهاد دانشگاهی را تشکیل دادند.

وی افزود: رمز موفقیت جهاد دانشگاهی اولویت‌ دادن به فضایی است که نوآوری و خلاقیت را گسترش می‌دهد. جوان‌های خلاق، نوآور و با افکار بدیع و جدید جهاد دانشگاهی، متناسب با نیازهای جامعه در هر شرایطی پاسخ درستی داده‌اند. تکیه به جوانان خلاق، کسانی که فکرهای نو و زایش فکری دارند از ویژگی‌های جهاددانشگاهی است. همچنین جهاددانشگاهی در راستای ارتقاء سطح علمی و تخصصی دانشگاه‌ها، در بعد علمی و دانشگاهی بسیار کار کرده است. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه «در بخش فرهنگی اقدامات جهاددانشگاهی، انتشاراتِ کتاب خوبی دارد»، عنوان کرد: جهاددانشگاهی کتابفروشی‌های خوبی را در سطح کشور سامان داده است. همچنین جهاددانشگاهی، دانشجویان بسیار مبتکر را در نهاد خود جمع‌آوری کرده است.

موحدی‌زاده با اشاره به اینکه « ایسنا یکی از بال‌های اطلاع‌رسانی جهاد دانشگاهی است»، بیان کرد: چشم‌اندازی که جهاد دانشگاهی به روی کشور ما باز کرده است، بسیار امیدبخش و انرژی آفرین است؛ چراکه عزم مسئولان جهاد دانشگاهی در  این جهت است که دانشگاه بتواند به رسالت خود یعنی پرورش نیروی انسانی تحصیل کرده، متخصص و همچنین ارتقاء سطح علمی جامعه و کشور کمک برساند. 

وی گفت: رمزی که جهاد دانشگاهی در این سال‌ها توانسته آن را در چشم جامعه، عالمان شهر و کشور، بزرگ جلوه دهد و آن را ارتقا بخشد، این است که توانسته بین تخصص، تعهد و اخلاقیات جمع به وجود آورد. ما متخصص‌ترین افراد را می‌بینیم که در جهاد دانشگاهی حضور دارند، در حالی که این افراد اخلاقی‌ترین آدم‌های سازمان خود و دانشگاه هستند. بنابراین براساس جو و فضایی که در جهاد دانشگاهی وجود دارد، مدیران جهاد دانشگاهی به ارتقاء فرهنگ سازمانی توجه بیشتری کرده‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: این فرهنگ سازمانی بستر رشد و شکوفایی استعدادهای نهان جامعه جوان ما را بهتر از گذشته فراهم کرده است. اینکه چه میزان ما بر روی این مسأله سرمایه‌گذاری کنیم، برده‌ایم. این کار هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب

سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در مراسم مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

 مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد