Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما شایستگی این را داشت که فصل قبل یا امسال قهرمان لیگ برتر شود و اگر این اتفاق رخ نداده است، پس همه مقصر هستیم. - اخبار ورزشی -

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر یک تیمش برابر استقلال گفت: این یک بازی شش امتیازی بود و هرگز دوست نداشتیم که شکست بخوریم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ داد و ما از داوری هم ضربه خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از دقیقه 60 به بعد برای شکست استقلال برنامه داشتیم، ولی متأسفانه آن پنالتی به کلی شیرازه تیم ما را به‌هم ریخت. بیژن حیدری جزو داوران خوب فوتبال ماست، ولی توقع نداشتیم این داور با تجربیاتی که دارد، چنین پنالتی اشتباهی را علیه تیم‌مان بگیرد. متأسفانه در این بازی هر چه زدیم به در بسته خورد و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم. 

وی در ادامه تأکید کرد: استقلال جدا از یک پنالتی و یک شوت دیگر موقعیتی روی دروازه تیم ما نداشت، ولی ما چند فرصت خوب را داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. وقتی یک تیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کند طبیعی است که تنبیه می‌شود و این اتفاق برای ما رخ داد. ما از این باخت خیلی ناراحتیم، ولی باید تمرکزمان روی بازی‌های بعدی باشد تا در لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم و در جام حذفی هم قهرمان شویم. شاید با این کارها لطف هواداران و زحمات کادر فنی و مسئولان باشگاه را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان همچنین با اشاره به اخراج آرش رضاوند و انتقادهای صورت گرفته از سپاهان درباره شکست برابر یک تیم 10 نفره استقلال تصریح کرد: کاش بازیکن استقلال از زمین مسابقه اخراج نمی‌شد و مطمئناً این موضوع به سود تیم ما بود. من بعد از اخراج رضاوند به آقای حیدری گفتم از این می‌ترسم که با کوچک‌ترین برخورد برای استقلال پنالتی بگیرید و در نهایت هم این اتفاق رخ داد و ما با یک تصمیم اشتباه گل دوم را خوردیم.

کیانی درباره درگیری امید نورافکن با برخی از بازیکنان استقلال و اینکه استقلالی‌ها در این چند روز به شدت از این بازیکن انتقاد کردند، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برخی در صفحات مجازی روی این موضوع مدام مانور می‌کنند و مشخص نیست دنبال چه هستند. امید بازیکن خوب و پسر خوش‌قلبی است. او از استقلال که یک باشگاه بزرگ است به یک باشگاه بزرگ دیگر آمده تا خودش را نشان دهد و پیشرفت کند. به‌هرحال نورافکن به پیراهن تیمش تعصب دارد و نمی‌خواست برابر تیم سابقش کم‌کاری کند. من معتقدم بازیکنان باید در زمین مسابقه خودشان را کنترل کنند. به‌هرحال این چیزها در فوتبال پیش می‌آید و درست نیست دیگر این موضوع را بیشتر دنبال کنیم. من از هواداران استقلال هم این خواهش را دارم که نورافکن را درک کنند.

کاپیتان سپاهان در مورد از دست دادن عنوان قهرمانی در لیگ برتر گفت: شیرازه تیم ما بعد از بازی با پرسپولیس که سه امتیاز را به آنها دادند به‌هم ریخت و حاشیه‌هایی هم ایجاد شد. تیم ما در این دو فصل واقعاً تیم خوبی بود و این شایستگی را داشتیم که حداقل یک بار قهرمان شویم. قطعاً اگر این اتفاق رخ نداده است همه مقصر هستیم و امیدوارم سپاهان در آینده دل هوادارانش را خوشحال کند.

باشگاه سپاهان: از هدیه داور لذت ببرید و در مورد نورافکن اظهارنظر نکنید!

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپاهان اصفهان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ۲ پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن ۳ ابراهیمی: پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است/ سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در آسیا را زده‌ایم ۴ قدوس شاید در آمیا بماند ۵ مورینیو: رابطه‌ام با کاسیاس در رئال‌مادرید بد بود اما الان با هم دوست هستیم / نیمکت‌نشینی او به خاطر خصومت شخصی نبود ۶ فسخ سریالی قرارداد بازیکنان طلبکار در تیم مهرداد محمدی ۷ تورس پس از پیوستن به منچسترسیتی: تیم گواردیولا یکی از هجومی‌ترین تیم‌های دنیاست ۸ بنا: هیچ موقع لیگ را دوست نداشتم اما به خاطر بچه‌ها موافق برگزاری‌اش بودم/ کشتی‌گیر اگر حرفه ای فکر کند، ازدواجش در اوج خیلی هم خوب است مهمترین اخبار ورزشی سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ کیانی: به حیدری گفتم می‌ترسم با کوچک‌ترین برخورد برای استقلال پنالتی بگیری/ اگر قهرمان نشدیم همه مقصر هستیم بنا: هیچ موقع لیگ را دوست نداشتم اما به خاطر بچه‌ها موافق برگزاری‌اش بودم/ کشتی‌گیر اگر حرفه ای فکر کند، ازدواجش در اوج خیلی هم خوب است ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند لبنان| تازه‌ترین آمار تلفات انفجار بیروت/ شمار کشته‌ها به ۱۰۰ نفر رسید تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به زودی آغاز می‌‌شود ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ نامه معرفی «مدرس خیابانی» وزیر پیشنهادی صنعت اعلام وصول شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال سپاهان اصفهان همه مقصر هستیم فوتبال سپاهان اتفاق رخ ترین اخبار تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز گذشته چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با کسب یک امتیاز این دیدار پرسپولیس و سپاهان به ترتیب ۵۳ و ۴۶ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و سوم جدول قرار گرفته اند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس کار سختی داشتند و حریفشان از تیم‌های خوب این فصل بود. شرایط بازی به گونه‌ای بود که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد و در این بین داور بازی هم به نظرم بازی را خوب مدیریت نکرد.

او ادامه داد: داوران در این فصل به نظرم روی خیلی از دیدارها تأثیر داشتند و در بازی هم داور خیلی باعث وقفه در جریان بازی شد و تصمیمات تأثیرگذاری داشت و قضاوت خوبی را نداشت. مدیران باید برای چنین دیدارهای مهمی از داورانی استفاده کنند که بتوانند قضاوت‌های خوبی داشته باشند و از همه مهم‌تر اینکه بتوانند بازیکنان را مدیریت کنند.

درخشان افزود: پرسپولیس اگر به دنبال قهرمانی در لیگ هستند باید در ۵ هفته باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنند. با توجه به تساوی استقلال شانس قهرمانی وجود دارد و بازیکنان و هواداران نباید نا امید باشند و در این بین وظیفه بازیکنان و اعضای کادرفنی سنگین‌تر شده و در این ۵ بازی نباید مرتکب اشتباه شوند.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی تصریح کرد: همانطور که گفتم جای اشتباهی وجود ندارد و پرسپولیسی‌ها باید برای پیروزی گام به زمین بگذارند. درست است که نساجی در این هفته توانست ذوب آهن را شکست دهد و قطعاً بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرند اما با توجه به نتایج به دست آمده پرسپولیس نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی دارد.

کارشناس فوتبال در پایان تصریح کرد: امیدوارم در دیدارهای باقی مانده قضاوت‌های خوبی را از داوران شاهد باشیم تا تیم‌ها ضرر نکند و در پایان اتفاقاتی رخ دهد که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود و این تیم بار دیگر به مقام قهرمانی دست یابد.

کد خبر 6094941

دیگر خبرها

  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد