Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@03:53:45 GMT

احتمال رگبار پراکنده باران در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۸۸۲

احتمال رگبار پراکنده باران در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در نیمه شمالی و شمال غرب استان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران پیش‌بینی شده است.

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در سه روز آینده وزش باد به خصوص در ساعات بعداز ظهر پدیده غالب در این استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در این مدت نواحی بادخیز استان شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در نیمه شمالی و شمال غرب استان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران پیش‌بینی شده است.
اثمری بیان کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد در سرخس با ۷۲ کیلومتر در ساعت ثبت شده است. همچنین فریمان با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند.
او با بیان اینکه در این مدت بیشترین میزان بارندگی در مشهد به میزان ۱.۱ میلیمتر گزارش شده است، تصریح کرد: دمای هوای این کلانشهر طی سه روز آینده در خنک‌ترین ساعت به ۲۰ درجه و در گرمترین ساعت به ۳۲ درجه سلسیوس خواهد رسید و نسبت به امروز تغییر چندانی نخواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی بارش های رگباری خراسان رضوی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • تداوم باد و باران در کشور
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها