Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ زهره الهیان در رشته‌توییتی نوشته: 

‏۱/طرح ⁧‫#تعویق_کنکور_سراسری‬⁩ را با مشورت با تعدادی از نمایندگان، در ⁧‫#مجلس‬⁩ به جریان انداختیم. در فرصت داده شده وزارت علوم روند خود را در برگزاری کنکور اصلاح کند.
‏سلامت داوطلبان و خانواده ها از برگزاری کنکور مهم تر است.

‏ماده واحده:
‏دولت (ستاد ملی مقابله با ⁧‫#کرونا‬⁩) موظف است برگزاری ⁧‫#کنکور_سراسری‬⁩ را جهت تامین سلامت داوطلبان را حداقل تا چهل روز آینده به تعویق بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳/ تبصره: ستاد مذکور موظف است در اسرع وقت براساس پیشنهاد #وزارت_بهداشت بررسی های لازم را به منظور تحقق شرایط مناسب  برای برگزاری آزمون ( با شرایط مطلوب) و اجرای کامل پروتکل ها در محل حوزه های امتحانی بعمل آورد.

‏همچنین ⁧‫#وزارت_علوم‬⁩ موظف است در این فاصله امکان پُر کردن بخشی از صندلیهای دانشگاهها بدون ⁧‫#کنکور‬⁩ و براساس انتخاب داوطلبان را بررسی واجرا نماید.

کد خبر 537647 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران کنکور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از کنکور سراسری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجی دختران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دومین روز از برگزاری کنکور گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال در حال رقابت هستند.

استاندار لرستان، افزود: ۶۳ درصد از این تعداد را در گروه‌های مختلف تحصیلی بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود سه هزار نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان بااستعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

کد خبر 6089010

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • تراز هر ۲ نوبتِ کنکور متفاوت از یکدیگر اعمال می‌شود
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری