Web Analytics Made Easy - Statcounter

هند قصد دارد استانداردهای کیفیت واردات را بالا برده و مطمئن شود کالاهایی که از مسیر قرارداد تجارت آزاد وارد این کشور می‌شوند، در همان کشورها ساخته شده باشند، بنابراین گمرک سخت گیرتر از گذشته خواهد بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشا تودی، به دنبال بدتر شدن روابط بین هند و چین، دهلی نو در نظر دارد اقداماتی برای جلوگیری از ورود کالاهای چینی به هند از طریق سایر کشورهای جنوب شرق آسیا با ارزش افزوده کم اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته دو تن از مقامات دولتی هند، این کشور قصد دارد استاندارد کیفیت واردات را بالا برده و کنترل در پایانه های ورود کالاهایی که از کشورهای آسیایی می‌آیند را شدیدتر کند. طبق گفته منابع، این اقدامات واردات فلزات، قطعات الکترونیکی لپ تاپ و گوشی همراه، مبلمان، محصولات چرم، اسباب بازی، لاستیک، منسوجات، کولرهای گازی و تلویزیون و بسیاری کالاهای دیگر را هدف قرار می‌دهد.

 هفته گذشته، وزیر بازرگانی چین طی اطلاعیه ای ورود تلویزیون به داخل را محدود کرد و واردکنندگان حالا باید مجوزهای مخصوصی برای این کار دریافت کنند. این محدودیت ها اول از همه به مالزی، تایلند، ویتنام و سنگاپور که عضو مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا هستند آسیب می رساند.هند یک قرارداد تجارت آزاد با این کشورها دارد. هند همچنین نگران جریان بالای تجارت از کره جنوبی است.

موج دوم تعطیلی های ناشی از کرونا فروش سوخت در هند را پایین می‌آوردتولید نفت خام هند 6 درصد کاهش یافت

 به گفته یکی از مقامات هندی، افزایش عوارض تاثیر چندانی ندارد. هند قصد دارد استانداردهای کیفیت را بالا برده و مطمئن شود کالاهایی که از مسیر قرارداد تجارت آزاد وارد این کشور می‌شوند، در همان کشورها ساخته شده باشند، بنابراین گمرک سخت گیرتر از گذشته خواهد بود.

 دولت هند همچنین در مورد افزایش ارزش افزوده تا 40 درصد برای کالاهایی که از این کشورها وارد می شوند مذاکره خواهد کرد. این رقم در حال حاضر بیست درصد است. هند با کسری تجاری با اکثر کشورهایی که با آنها قرارداد تجارت آزاد امضا کرده، مواجه هست.

روابط بین هند و چین به دنبال یک درگیری مرگبار در ماه ژوئن بین سربازان این دو کشور در طول مرز هیمالیا وخیم تر شد . 20 سرباز هندی در این درگیری کشته شدند. دهلی نو از آن زمان محموله های وارد شده از چین را 100 درصد بررسی می کند. چین دومین شریک تجاری بزرگ هند است. تجارت بین دو کشور در سال مالی منتهی به مارس 2019 برابر با 87 میلیارد دلار بود.

انتهای پیام/230

 

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... آیفون ۱۱ اپل از این به بعد به جای چین در هند ساخته می‌شود شرکت ریلاینس هند از غول نفتی آمریکا پیشی گرفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیفون ۱۱ اپل از این به بعد به جای چین در هند ساخته می‌شود شرکت ریلاینس هند از غول نفتی آمریکا پیشی گرفت پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۵| طلا ۲۰۰۰دلاری شد ۲ شناسایی ۴ میلیون جا مانده از دریافت سهام عدالت ۳ سهامداران طی ۴ روز در بورس ۴۰۰۰ میلیارد ریال "ثروت" جمع کردند ۴ اعلام اسامی قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو تا پنجشنبه ۵ بررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است ۶ ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ ۷ محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا یکشنبه آینده ۸ "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا مهمترین اخبار اقتصادی ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا فروش۴.۲ میلیارد یورو ارز صادراتی در نیما/ تراز عرضه ارز مثبت شد شاخص بورس قله ۲.۰۰۰.۰۰۰ واحد را پس گرفت مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند اخبار لحظه به لحظه|عروس خاورمیانه رخت عزا به تن کرد؛ افزایش آمار قربانیان انفجار بیروت به ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ نامه معرفی «مدرس خیابانی» وزیر پیشنهادی صنعت اعلام وصول شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارداد تجارت آزاد سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خودروی موردبحث را می‌توان یکی از اولین وانت پیکاپ های کاملاً برقی چینی با دو موتور و سیستم چهار چرخ محرک دانست. البته همان‌طور که گفته شد جک T۹ هانتر برقی بر اساس نسخه درون‌سوز این خودرو شکل می‌گیرد. T۹ یک وانت میان سایز است که از سال ۲۰۲۰ تاکنون در بازار حضور دارد و سال قبل فیس لیفت شده است. همانطور که قبلا در پدال نیز اشاره کردیم، جک T۹ قرار است توسط کرمان موتور در کشورمان نیز عرضه شود.

براساس گزارش پدال، جک T۹ برقی قبلاً در نسخه پروتوتایپ رؤیت شده و محصولی آشنا به نظر می‌رسد. البته باید گفت نسخه بدون آلایندگی این خودرو تفاوت‌های ظاهری نسبتاً زیادی با مدل درون‌سوز دارد تا بهتر از آن متمایز شود. در بخش جلوی این خودرو طراحی کاملاً متفاوتی را شاهد هستیم و مکان لوگوی جک نسبت به مدل درون‌سوز تغییر کرده است. با اینکه پوشش اطراف جلوپنجره تفاوت زیادی نسبت به مدل برقی ندارد اما اندکی به‌روزرسانی جهت هماهنگی با کلیت بخش جلو صورت گرفته است. رینگ‌های ۱۸ اینچی جک T۹ هانتر برقی از پوشش آیرودینامیک برای بهبود شعاع حرکتی سود می‌برند. نسخه‌های درون‌سوز این وانت پیکاپ چینی به رول کیج و ریل‌های جانبی در فضای بار مجهز هستند اما در مدل برقی خبری از آن‌ها نیست و تنها ریل‌های کرومی ساده در کناره‌های فضای بار به چشم می‌خورد. همچنین پوشش پلاستیکی مشکی‌رنگی نیز اطراف شیشه عقب این وانت بکار رفته است.

نسخه بدون آلایندگی T۹ طول/عرض/ارتفاع ۵۶۲۰/۱۹۶۵/۱۹۲۰ میلی‌متری داشته و طول فضای بار آن نیز به ۱۸۱۰ میلی‌متر می‌رسد. نیروبخش این خودرو دو موتور برقی است که در جلو ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که قدرت و گشتاور موتور برقی عقب به ۲۱۴ اسب بخار و ۳۴۲ نیوتون متر می‌رسد. باتری لیتیوم آهن فسفات ۸۸ کیلووات ساعتی T۹ هانتر برقی نیز با یک‌بار شارژ توان پیمایش ۵۰۰ کیلومتری را فراهم خواهد کرد.

از نظر طراحی کابین تفاوت زیادی بین مدل‌های برقی و درون‌سوز جک T۹ وجود ندارد هرچند مهم‌ترین تغییر را می‌توان دکمه چرخان مربوط به انتخاب‌گر دنده در کنسول مرکزی دانست. این وانت چینی با اینترفیس ژیلینگ ۳.۰، کنترل صوتی، ناوبری دو حالته، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، خروجی برق ۲۲۰ ولتی و صندلی‌های برقی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود جک در حال کار روی نسخه پلاگین هیبریدی T۹ نیز هست و می‌خواهد آن را در سال ۲۰۲۵ عرضه کند. در خاتمه باید دانست چینی‌ها قبلاً نسخه برقی از وانت T۸ را نیز در بازارهایی همچون کنیا عرضه کرده‌اند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899930

دیگر خبرها

  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • سهم۱۹درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • واردات گوشت گرم از آفریقا
  • واردات گوشت از آفریقا به کشور
  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی