Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رئیس‌جمهور و معاون اول وی باید در مجلس حاضر شوند و درباره وضعیت اسفبار اقتصادی به نمایندگان پاسخ دهند.

قدس آنلاین: حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکری شفاهی،گفت: حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان خواستار طرح سؤال از رئیس‌جمهور هستند و بر اساس قانون اساسی باید این مسئله هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه هنوز طرح سؤال از رئیس‌جمهور به کمیسیون‌ها ارجاع نشده است، افزود: هیئت رئیسه باید سؤالات نمایندگان را در اسرع وقت به کمیسیون‌های اختصاصی ارجاع دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم مشکلات عدیده اقتصادی دارند، این روزها شاهد نوسانات شدیدی در قیمت‌ها هستیم و بر این اساس باید رئیس‌جمهور در مجلس حاضر شود و پاسخگوی نمایندگان باشد.

میرتاج‌الدینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مجازی با نمایندگان مبنی بر ضرورت توجه مجلس به نقش نظارتی خود گفت: نمایندگان نباید نقش نظارتی خود را نادیده بگیرند و باید از ابزارهای نظارتی به خوبی استفاده کنند.

وی متذکر شد: زمانی جهانگیری می‌گفت که وقتی شب می‌خوابیم و صبح بیدار می‌شویم می‌بینیم که قیمت ارز افزایش یافته و بر این اساس خوب است که جهانگیری هم به همراه رئیس‌جمهور در مجلس حضور یابد و پاسخگوی وضعیت اقتصادی کشور باشد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: هیئت رئیسه از این موضوع استقبال می‌کند اما باید ملاحظات و وضعیت کشور هم مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: هیئت رئیسه موضوع طرح سؤال از رئیس‌جمهور را از دستور کار خارج نکرده بلکه ما به دنبال فراهم کردن مقدمات این مسئله هستیم تا در مسیر درست قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: میرتاج الدینی نماینده تبریز حسن روحانی اسحاق جهانگیری گرانی وضعیت اقتصادی کشور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود