Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران با تشکیل کارگروه ویژه ای مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم را به صورت دقیق مورد نظارت دقیق قرار داده است در هفته های گذشته در تمامی مسابقات حساس باشگاهی ناظران ویژه کمیته های اخلاق، انضباطی و حراست فدراسیون حضوری فعال و موثر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هفته های پیشرو نیز که مسابقات در تمامی لیگ ها به مراحل حساسی رسیده و نتیجه مسابقات در سرنوشت تیم های صدر و قعر جدول در لیگ برتر، دسته یک، دوم و سوم تاثیرگذار است به صورت ویژه مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد تا مسابقات هفته های پایانی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.


از بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه ها نیز درخواست می شود ضمن پرهیز از حواشی مخرب، از انجام مصاحبه های تحریک آمیز خودداری کرده و در صورت داشتن هرگونه مستندات مبنی بر انجام تخلف آن را به سازمان لیگ فوتبال ایران ارایه نمایند.

351 / 351 سازمان لیگ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بازیکنان فوتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان لیگ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بازیکنان فوتبال سازمان لیگ فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید