Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین جهانی اظهار کرد: این پرواز فوق‌العاده با شماره ۶۶۱ در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز چهارشنبه ۲۲ مرداد (۱۲ اگوست) سال جاری از فرودگاه امام‌خمینی(ره) انجام می‌شود. بازگشت این پرواز هم در همان روز با شماره ۶۶۱ در ساعت ۱۶ به وقت محلی فرودگاه بیروت را ترک می‌کند و ساعت ۲۰ در فرودگاه  امام‌خمینی(ره) تهران به زمین می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجوزها و هماهنگی های لازم برای تامین امنیت این پرواز انجام شده است،‌ گفت: همه مجوزهای آن طی ۲۴ ساعت گذشته اخذ شده است. استعلام‌های لازم برای انجام این پرواز و تامین شرایط و امنیت هم دریافت شده و هیچ مشکلی وجود ندارد. 

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برای بازگشت هموطنانمان به کشور در این پرواز محدودیتی وجود ندارد و ایرانی‌هایی که قصد بازگشت دارند می‌توانند از طریق دفتر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما یا از طریق سایت اینترنتی https://ebooking.iranair.com اقدام کنند. 

بر اساس آخرین اطلاعیه اعلام‌شده از سوی شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، همه مسافران برای بازگشت به کشور باید شرایط پذیرش را داشته باشند. به این ترتیب تمامی مسافران بالای دو سال در پروازهای ورودی به کشور ۹۶ ساعت مانده به پرواز باید آزمایش PCR را انجام دهند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به هنگام ورود به نمایندگان وزارت بهداشت در پایگاه بهداشت مرزی تحویل دهند.

از سوی دیگر ضمن اجباری بودن استفاده از ماسک، همه مسافران در زمان ورود به فرودگاه تحت آزمایشات غربالگری قرار می‌گیرند و در صورت مشکوک بودن، پس از تکمیل فرم تعهدنامه باید خود را به مدت ۱۴ روز قرنطینه خانگی کنند. البته این شرایط برای مسافران ایرانی است. 

کد خبر 537668 برچسب‌ها لبنان هواپیما - پروازها انفجار بیروت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لبنان هواپیما پروازها انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه