Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@12:05:29 GMT

پرونده ۱۶۰ میلیاردی برای متخلفان اقتصادی در استان مازندران تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۹۰۴

پرونده ۱۶۰ میلیاردی برای متخلفان اقتصادی در استان مازندران تشکیل شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال، تعداد ۶۵۶۷ پرونده برای واحدهای صنفی تولیدی توزیعی و شرکت‌های متخلف در استان مازندران تشکیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صمت مازندران، حسین‌قلی قوانلو  اظهار داشت: 103 هزار و 177 مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی از سوی بازرسان این سازمان صورت گرفته که منجر به تشکیل 6567 پرونده تخلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از 160 میلیارد ریال بوده از ارجاع آن‌ها به شعب تعزیرات حکومتی خبر داد.

قوانلو بیشترین تخلف کشف شده را شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور اعلام و تصریح کرد: در این مدت دو هزار و 263 مورد گزارش مردمی به ستاد خبری این سازمان ارسال شده است.

پرونده 114 میلیارد ریالی برای اصناف متخلف فارس تشکیل شدانهدام شبکه اخلالگر بازار ارز توسط وزارت اطلاعات/ تخلف یک میلیارد یورویی شبکه متخلف ارزی/ دستگیری اعضای اصلی در خراسان‌رضویاز پلمب 272 واحد متخلف در استان فارس تا اعلام جزئیات برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم

وی بیان کرد: تمامی گزارش‌های دریافتی رسیدگی شده که از این تعداد 914 گزارش منجر به شناسایی تخلف و تشکیل پرونده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، احتکار مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www01240ir  اعلام کنند.

انتهای پیام/681/س

R41358/P/S6,74/CT12 بیشتر بخوانید... اصفهان| افزایش پرونده‌های تعزیرات در دوران شیوع کرونا؛ بیشترین شکایات مربوط به گرانفروشی است با هرگونه احتکار و گرانفروشی تولیدکنندگان و فروشندگان در استان مرکزی به شدت برخورد می‌شود همدان| ۲ غرفه عرضه کننده ماسک به علت گرانفروشی به تعزیرات معرفی شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان| افزایش پرونده‌های تعزیرات در دوران شیوع کرونا؛ بیشترین شکایات مربوط به گرانفروشی است با هرگونه احتکار و گرانفروشی تولیدکنندگان و فروشندگان در استان مرکزی به شدت برخورد می‌شود همدان| ۲ غرفه عرضه کننده ماسک به علت گرانفروشی به تعزیرات معرفی شدند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۲ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۳ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۴ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۵ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۶ ‌نفوذ جریان‌های سیاسی ‌به فضای دانشگاه‌های کردستان / اساتید متدین و انقلابی منزوی شده‌اند ۷ قدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم ۸ گزارش| قفل ۳۰ ساله بر درب بزرگ‌ترین پروژه صنعت آب غرب کشور/ سد تالوار در کماست مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند تذکر شدیدالحن فرمانده سپاه ‌آذربایجان غربی به ضدانقلاب / کوچک‌ترین تخطی با سیلی سخت سپاه ‌مواجه خواهد شد گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب ورزشکاران آسیب نخاعی / پارالمپیک‌های ایران در زمین خاکی و ‌ناهموار ‌تمرین می‌کنند بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ بازگشت هزاران نفر به منازل تا ۲ یا ۳ ماه ممکن نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی